A felhasználókat megdöbbentette, hogy a Samsung kifizettetné a hibás kijelzős mobilok javítását

2024.04.19| Phone Arena

A legutóbbi frissítés néhány Galaxy telefonnál zöld vonalakat hoz magával, de a Samsung nem segít ingyen.

 Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

A hírhedt zöld vonalak újra elértek pár Samsung okostelefon-felhasználóhoz, miután frissítették telefonjaikat. Amint azt az Android Authority megjegyezte, megugrott a panaszok száma az egyes Galaxy S21 modelleken, köztük a Galaxy S21 Ultrán és a Galaxy S21 FE-n megjelenő zöld vonalak miatt.

Az érintett felhasználók egy része szerint egy szoftverfrissítés után függőleges zöld vonalak jelentek meg a kijelzőn. Így tehát elég valószínű, hogy ez szoftveres probléma, és frissítéssel javítható. Lehetséges, hogy a frissítés súlyosbította a mögöttes hardverhibát, amely zöld vonalakként jelent meg a képernyőn.

Bár a zöld vonalak megjelenése meglehetősen gyakori probléma az OLED képernyőkön, és más cégek, köztük az Apple és a OnePlus által gyártott telefonokon is előfordultak, még mindig nem világos, hogy mi okozza őket.

A Samsung korábban azt mondta, hogy ezek halott pixelek lehetnek. További lehetséges okok közé tartozik a sérült vagy meglazult kijelzőcsatlakozó, a helytelen konfiguráció, valamint a víz vagy leesés. A legtöbb esetben azonban a vonalak váratlanul jelennek meg, és nem azért, mert a telefon leesett vagy más módon megsérült.

@Hercules_UTD, akinek a márciusi frissítés után zöld vonalak jelentek meg a Galaxy S21 FE-jén, azt állítja, hogy telefonjuknak nincs fizikai hibája, és le van döbbenve, hogy a Samsung akár 14 000 indiai rúpiát (167,65 USD) akar fizetni a képernyő cseréjéért.

@Entroprox felhasználó azt mondja, hogy Galaxy S21 Ultráját az áprilisi frissítés után sújtotta a probléma.

A Reddit felhasználó penguinastronomy azt írja, hogy a Samsung 469 dollárt szeretne egy új képernyőért.

“Ez az egész esemény mélyen bizalmatlanná tette az érintetteket a Samsung irányában. Nem állnak termékeik (még zászlóshajóik) minősége mögött sem, és a Samsung Singapore teljes ügyfélszolgálati folyamata egyáltalán nem volt leegyszerűsítve. Annak ellenére, hogy időpontot foglaltam, meg kellett küzdenem azzal a rossz viccel, hogy egy online ügyfélszolgálathoz fordultam, pedig éppen a szervizben voltam. Elveszítettek egy rajongót. Kétlem, hogy ezután bármilyen Samsung készüléket használok, és másoknak is ajánlom ugyanezt, hacsak nem javítják ezeket a problémákat." - pingvinastronomy

Ezekből a történetekből ítélve úgy tűnik, hogy a Samsung nem vállal semmilyen felelősséget a problémáért, és az ügyfelek egyetlen lehetősége az új képernyő cseréje és annak felhasználói általi kifizetése. A Samsung 2022-ben ingyenes cserét kínált a Galaxy S20 felhasználóknak, így a vállalat kénytelen lehet meggondolni magát, ha további hasonló problémákról számolnak be.

 

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:


Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

2024.05.03
| PhoneArena
Ismerd meg a legfrissebb Samsung One UI 6.1 frissítés kihívásait és a leállás hátterét a Galaxy S22 készülékeken!
A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

2024.04.03
| SamMobile
A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

2024.04.15
| PhoneArena
Kíváncsi vagy, hogy az új iPhone 16 Pro miként számol le a lencsefényszórás problémájával? Kattints és fedezd fel a forradalmi kameratechnológiát!
Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

2024.03.21
| Phone Arena
Ha megbízható gyorstöltőt keres telefonjához vagy táblagépéhez, általában az Apple boltban vagy a Samsung üzletben vásárol, ha eredeti tartozékokat szeretne, vagy esetleg viszonteladónál valami márkásat.