A felhasználókat megdöbbentette, hogy a Samsung kifizettetné a hibás kijelzős mobilok javítását

2024.04.19| Phone Arena

A legutóbbi frissítés néhány Galaxy telefonnál zöld vonalakat hoz magával, de a Samsung nem segít ingyen.

Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért! Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

A hírhedt zöld vonalak újra elértek pár Samsung okostelefon-felhasználóhoz, miután frissítették telefonjaikat. Amint azt az Android Authority megjegyezte, megugrott a panaszok száma az egyes Galaxy S21 modelleken, köztük a Galaxy S21 Ultrán és a Galaxy S21 FE-n megjelenő zöld vonalak miatt.

Az érintett felhasználók egy része szerint egy szoftverfrissítés után függőleges zöld vonalak jelentek meg a kijelzőn. Így tehát elég valószínű, hogy ez szoftveres probléma, és frissítéssel javítható. Lehetséges, hogy a frissítés súlyosbította a mögöttes hardverhibát, amely zöld vonalakként jelent meg a képernyőn.

A felhasználókat megdöbbentette, hogy a Samsung kifizettetné a hibás kijelzős mobilok javítását

Bár a zöld vonalak megjelenése meglehetősen gyakori probléma az OLED képernyőkön, és más cégek, köztük az Apple és a OnePlus által gyártott telefonokon is előfordultak, még mindig nem világos, hogy mi okozza őket.

A Samsung korábban azt mondta, hogy ezek halott pixelek lehetnek. További lehetséges okok közé tartozik a sérült vagy meglazult kijelzőcsatlakozó, a helytelen konfiguráció, valamint a víz vagy leesés. A legtöbb esetben azonban a vonalak váratlanul jelennek meg, és nem azért, mert a telefon leesett vagy más módon megsérült.

@Hercules_UTD, akinek a márciusi frissítés után zöld vonalak jelentek meg a Galaxy S21 FE-jén, azt állítja, hogy telefonjuknak nincs fizikai hibája, és le van döbbenve, hogy a Samsung akár 14 000 indiai rúpiát (167,65 USD) akar fizetni a képernyő cseréjéért.

@Entroprox felhasználó azt mondja, hogy Galaxy S21 Ultráját az áprilisi frissítés után sújtotta a probléma.

A Reddit felhasználó penguinastronomy azt írja, hogy a Samsung 469 dollárt szeretne egy új képernyőért.

“Ez az egész esemény mélyen bizalmatlanná tette az érintetteket a Samsung irányában. Nem állnak termékeik (még zászlóshajóik) minősége mögött sem, és a Samsung Singapore teljes ügyfélszolgálati folyamata egyáltalán nem volt leegyszerűsítve. Annak ellenére, hogy időpontot foglaltam, meg kellett küzdenem azzal a rossz viccel, hogy egy online ügyfélszolgálathoz fordultam, pedig éppen a szervizben voltam. Elveszítettek egy rajongót. Kétlem, hogy ezután bármilyen Samsung készüléket használok, és másoknak is ajánlom ugyanezt, hacsak nem javítják ezeket a problémákat." - pingvinastronomy

Ezekből a történetekből ítélve úgy tűnik, hogy a Samsung nem vállal semmilyen felelősséget a problémáért, és az ügyfelek egyetlen lehetősége az új képernyő cseréje és annak felhasználói általi kifizetése. A Samsung 2022-ben ingyenes cserét kínált a Galaxy S20 felhasználóknak, így a vállalat kénytelen lehet meggondolni magát, ha további hasonló problémákról számolnak be.

 

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



Ismered ezt a Samsung One UI trükköt?

Ismered ezt a Samsung One UI trükköt?

2024.07.02
| SamMobile
A One UI lehetővé teszi egyedi parancsikonok létrehozását specifikus alkalmazásfunkciókhoz.
Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

2024.06.09
| Phone Arena
A friss iPhone 16 akkumulátorának híre azt mutatja, hogy az Apple nem vállalja azt a kockázatot, amit az iPhone 15 Pro esetében tett.
Letisztultabb elrendezés, könnyebb navigáció, továbbfejlesztett keresés az iOS 18 frissített Beállítások alkalmazásában

Letisztultabb elrendezés, könnyebb navigáció, továbbfejlesztett keresés az iOS 18 frissített Beállítások alkalmazásában

2024.06.03
| Phone Arena
Ha az iOS 18 közelgő frissítésére gondol, az egyik olyan alkalmazás, amelyre valószínűleg még csak nem is gondolt, a Beállítások.
Jön az iPhone 16, és ez az öt funkció megéri a várakozást

Jön az iPhone 16, és ez az öt funkció megéri a várakozást

2024.07.12
| 9to5 Mac
Az iPhone 16 és az iPhone 16 Pro két hónap múlva érkezik, ami azt jelenti, hogy nem most van a legjobb idő egy új iPhone 15 vásárlására.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos számodra egy telefon kamerájának minősége?


Nem fontos, ritkán használom a kamerát.
Alapvetően fontos, de nem vagyok profi fotós.
Nagyon fontos, gyakran fotózok és videózok.
Profi fotós vagyok, tehát a legjobb minőség számít.



Korábbi szavazások eredményei