A legutóbbi frissítés néhány Galaxy telefonnál zöld vonalakat hoz magával, de a Samsung nem segít ingyen.
Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!
A hírhedt zöld vonalak újra elértek pár Samsung okostelefon-felhasználóhoz, miután frissítették telefonjaikat. Amint azt az Android Authority megjegyezte, megugrott a panaszok száma az egyes Galaxy S21 modelleken, köztük a Galaxy S21 Ultrán és a Galaxy S21 FE-n megjelenő zöld vonalak miatt.
Az érintett felhasználók egy része szerint egy szoftverfrissítés után függőleges zöld vonalak jelentek meg a kijelzőn. Így tehát elég valószínű, hogy ez szoftveres probléma, és frissítéssel javítható. Lehetséges, hogy a frissítés súlyosbította a mögöttes hardverhibát, amely zöld vonalakként jelent meg a képernyőn.
Bár a zöld vonalak megjelenése meglehetősen gyakori probléma az OLED képernyőkön, és más cégek, köztük az Apple és a OnePlus által gyártott telefonokon is előfordultak, még mindig nem világos, hogy mi okozza őket.
A Samsung korábban azt mondta, hogy ezek halott pixelek lehetnek. További lehetséges okok közé tartozik a sérült vagy meglazult kijelzőcsatlakozó, a helytelen konfiguráció, valamint a víz vagy leesés. A legtöbb esetben azonban a vonalak váratlanul jelennek meg, és nem azért, mert a telefon leesett vagy más módon megsérült.
@Hercules_UTD, akinek a márciusi frissítés után zöld vonalak jelentek meg a Galaxy S21 FE-jén, azt állítja, hogy telefonjuknak nincs fizikai hibája, és le van döbbenve, hogy a Samsung akár 14 000 indiai rúpiát (167,65 USD) akar fizetni a képernyő cseréjéért.
Samsung S21 Fe green line issueafter March update. Why is @SamsungIndia ignoring all the complaints and refusing to replace the screen free of cost. There is no physical damage (confirmed by the customer care). Pt 1/2 pic.twitter.com/k9AdkzwezW
— HERCULES (@Hercules_UTD) April 16, 2024
@Entroprox felhasználó azt mondja, hogy Galaxy S21 Ultráját az áprilisi frissítés után sújtotta a probléma.
This is in unacceptable Samsung.
— Entro ???? (@Entroprox) April 17, 2024
Another soldier down.
I was updating this to the April patch, Galaxy S21 Ultra. Samsung really brought a new green line issue . Oh and btw , the phone is in mint condition as you can see from prior tweets in my TL. Please tag users for reach. pic.twitter.com/unFLOkunA2
A Reddit felhasználó penguinastronomy azt írja, hogy a Samsung 469 dollárt szeretne egy új képernyőért.
“Ez az egész esemény mélyen bizalmatlanná tette az érintetteket a Samsung irányában. Nem állnak termékeik (még zászlóshajóik) minősége mögött sem, és a Samsung Singapore teljes ügyfélszolgálati folyamata egyáltalán nem volt leegyszerűsítve. Annak ellenére, hogy időpontot foglaltam, meg kellett küzdenem azzal a rossz viccel, hogy egy online ügyfélszolgálathoz fordultam, pedig éppen a szervizben voltam. Elveszítettek egy rajongót. Kétlem, hogy ezután bármilyen Samsung készüléket használok, és másoknak is ajánlom ugyanezt, hacsak nem javítják ezeket a problémákat." - pingvinastronomy
Ezekből a történetekből ítélve úgy tűnik, hogy a Samsung nem vállal semmilyen felelősséget a problémáért, és az ügyfelek egyetlen lehetősége az új képernyő cseréje és annak felhasználói általi kifizetése. A Samsung 2022-ben ingyenes cserét kínált a Galaxy S20 felhasználóknak, így a vállalat kénytelen lehet meggondolni magát, ha további hasonló problémákról számolnak be.