Huawei: 41 százalékos bevételnövekedés piaci ellenszélben is

2016.08.05| Huawei

A vállalat fogyasztói üzletága közzé tette elsõ féléves üzlet eredményét.

További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide! További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

A Huawei fogyasztói üzletága közzétette idei elsõ féléves üzleti eredményét: az üzletág bevétele 41 százalékkal 77,4 milliárd kínai jüanra (11,59 milliárd amerikai dollár) növekedett 2015. elsõ félévéhez képest, és az okostelefon kiszállítások meghaladták a 60 millió 560 ezer darabot, amely 25 százalékos növekedést jelent a tavalyi év ugyanezen idõszakához képest. A Huawei annak ellenére érte el ezt a nagyarányú fejlõdést, hogy az okostelefon kiszállítások mértéke csak 3,1 százalékkal nõtt globálisan az IDC szerint. Ezzel az eredménnyel a vállalat felülmúlta az iparág teljesítményét, és piaci részesedése elérte a 11,4 százalékot a globális okostelefon piacon a GfK Piackutató Intézet szerint.

A Huawei jó pozíciókkal rendelkezik ahhoz, hogy a jövõben is folytassa terjeszkedését az okostelefonok, a hordozható eszközök, az okos otthonok és felhõ üzletek piacán. Ezzel a vállalat a végfelhasználóknak kívánt megoldások és platformok szolgáltatójává alakul, a felhasználók számára kényelmesebb és intelligensebb lehetõséget kínál ahhoz, hogy digitális összekapcsoltságban élhessenek.

Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának elnöke elmondta: „Különösen gyors növekedést tapasztaltunk az olyan hagyományos fogyasztói piacokon, mint Európa, illetve a feltörekvõ piacokon is, beleértve Észak-Afrikát, Közép-Ázsiát és Latin Amerikát. Ráadásul a kiemelkedõ sikereket olyan piacon könyvelhetünk el, mint az okostelefonoké, ahol rendkívül nagy a verseny. Ez is tanúsítja a Huawei hosszú távú elkötelezettségét az innováció, a fogyasztói trendek, valamint a hazai és a nemzetközi piacokra való összpontosítás iránt. A jövõben tovább folytatjuk együttmûködésünket iparági partnereinkkel annak érdekében, hogy kiváló minõségû szolgáltatást nyújtsunk, és olyan innovatív új termékeket fejlesszünk, amelyek egyesítik magukban a technológiát, a minõséget és a stílust”.

Huawei: 41 százalékos bevételnövekedés piaci ellenszélben is

A Huawei fogyasztói üzletága tovább optimalizálta bevételszerkezetét a 2016 elsõ felében szerte a világon tapasztalható gyors piacnövekedést követõen. Ennek eredményeként az anyaországon kívüli piacok 1,6-szor gyorsabban növekedtek, mint az anyaországi kínai. A nemzetközi okostelefon-piacon a Huawei részesedése elérte a 11,4 százalékot. Az 500-600 dolláros okostelefon-piacon a Huawei részesedése a 2015. júniusában mért 15,2 százalékról 25,7 százalékra nõtt.

A hagyományosan felsõ kategóriás okostelefon-piacon kivételesen erõs eredményeket láthatunk. A Huawei a nyugat-európai piacon harmadik helyezést ért el, 11,5 százalékos okostelefon-piaci részesedéssel. Spanyolországban a Huawei-nek sikerült betörnie a csúcskategóriás 600 euró feletti okostelefon-piacra, 9,6 százalékos helyi piaci részesedéssel. Az Egyesült Királyságban és Franciaországban a gyors bevételnövekedés a P9 okostelefon jelentõs eladási számainak köszönhetõ, a piacvezetõ készülékbõl ugyanis jelentõsen több fogy, mint elõdjébõl a P8-ból.

Lengyelországban és Finnországban a Huawei okostelefon-piaci részesedése a 2015. januári 1,8 és 1,4 százalékról 2016. májusára 22,3, valamint 22,1 százalékra emelkedett. A Huawei okostelefon-piaci részesedései Csehországban, Magyarországon, Romániában és Ausztriában mind meghaladják a 10 százalékot. Az eladások a fejlõdõ országok piacain is erõs növekedést mutatnak: Egyiptomban a Huawei márkaismertsége a 2014-es 11 százalékról 2016-ra elérte a 93 százalékot. Argentínában, Chilében és Törökországban a Huawei okostelefon eladások egy év alatt 200 százalékkal nõttek. Kínában a Huawei 18 százalékos okostelefon-piaci részesedéssel továbbra is az iparág vezetõje. A GFK felmérése alapján a 4-5 ezer kínai yüan árú okostelefonok piacán a Huawei elérte a piaci részesedés 36,7 százalékát.

A Huawei az innováció elkötelezettje: a vállalat az elmúlt 10 évben több mint 240 milliárd kínai jüant (megközelítõleg 37 milliárd amerikai dollárt) fordított kutatás-fejlesztésre és éves szinten árbevételének legalább 10 százalékát invesztálja ebbe a területbe. Világszerte 17 kutatás-fejlesztési központot, 36 innovációs központot és 45 képzési központot tart fent, és a több mint 170 ezer fõs dolgozói gárdájának 45 százaléka dolgozik a kutatás-fejlesztés területén.

Huawei: 41 százalékos bevételnövekedés piaci ellenszélben is

Beruházásainak meg is van az eredménye: a Huawei zászlóshajó termékei, mint a P9, az üzleti felhasználóknak szánt Mate 8, a Honor 8 okostelefonok, és a vállalat elsõ 2 az 1-ben notebookja, a MateBook jó piaci fogadtatásban részesültek. A vállalt nemzetközi szinten 4,5 millió darab P9 és P9 Plus készüléket adott el, 130 százalékkal többet, mint a P8-ból 2015 azonos idõszakában. A Mate 8 kiszállításai is meghaladták az 5,5 millió darabot, a MateBook pedig a világ számos országában elérhetõvé vált, beleértve az Egyesült Államokat is.

A Huawei megduplázta kiskereskedelmi értékesítõ pontjainak is a számát 2016 elsõ félévében: az idei év májusában már 35 ezer kiskereskedõ kínálta a vállalat termékeit világszerte, ami 116 százalékos növekedés az elõzõ év hasonló idõszakához képest. A GfK szerint a Huawei termékek világszerte 150 ezer üzletben elérhetõek.

A Huawei továbbra is marketing erõforrásokat fordított többek között a sport, az életmód, a divat és a szórakoztatás területére. A vállalat örömmel kérte fel a márka szóvivõinek a világhíres futballistát Lionel Messit, valamint olyan hollywoodi szupersztárokat, mint Henry Cavill és Scarlett Johannson. Az õ együttmûködésük is segítségére volt a márkának, hogy növelje ismertségét világszinten. A Huawei folytatja az együttmûködést piacvezetõ partnereivel, többek között a Leicával, a Swarovskival, a Harman Kardonnal, az Audival, a Google-lel, a Microsofttal és az Intellel azért, hogy a felhasználóknak fejlett ipari innovációt kínáljon. A Huawei 2016-ban ismét felkerült a BrandZ Top 100 legértékesebb márkáinak listájára, ahol a 2015. évi 70. pozícióját 20 hellyel javította, így most a listán 18,652 millió amerikai dollár márkaértékkel az 50. helyen szerepel.

 



messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

2024.04.03
| SamMobile
A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

2024.04.15
| PhoneArena
Kíváncsi vagy, hogy az új iPhone 16 Pro miként számol le a lencsefényszórás problémájával? Kattints és fedezd fel a forradalmi kameratechnológiát!
Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

2024.03.21
| Phone Arena
Ha megbízható gyorstöltőt keres telefonjához vagy táblagépéhez, általában az Apple boltban vagy a Samsung üzletben vásárol, ha eredeti tartozékokat szeretne, vagy esetleg viszonteladónál valami márkásat.
A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

2024.03.21
| SamMobile
A Samsung új Galaxy A55 számos fejlesztést hoz a Galaxy A54-hez képest, de a hivatalos adatlapokat nézve azt gondolhatnánk, hogy a kijelző nem tartozik ezek közé.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos számodra egy telefon kamerájának minősége?


Nem fontos, ritkán használom a kamerát.
Alapvetően fontos, de nem vagyok profi fotós.
Nagyon fontos, gyakran fotózok és videózok.
Profi fotós vagyok, tehát a legjobb minőség számít.



Korábbi szavazások eredményei