Legalább 13 megapixeles kamerával felszerelt okostelefonra vágyunk

2016.03.30| Huawei

Továbbra is az okostelefonok dominálják a hazai mobiltelefon piacot - már a magyarok 88 százalékának van ilyen típusú készüléke, sőt a 16-24 éves korosztály körében szinte mindenki okostelefont használ (96%) - derült ki abból a most publikált kutatásból, amelyet az Ipsos piac- és közvélemény-kutató cég a Huawei számára készített a hazai mobiltelefon használók és potenciális vásárlók körében.

A felmérést a 16 és 50 év közötti 200 fős országos mintán végezték el online, 2016 januárjában. A kutatás rámutatott arra is, hogy a megkérdezettek közel fele tervez újabb készüléket vásárolni az elkövetkező hat hónapban, és 95 százalékuk okostelefon mellett fog dönteni. A válaszadók egynegyede pedig kettő, vagy már több mobil telefonnal is rendelkezik. A megkérdezettek válaszai alapján az okostelefonok három leginkább vágyott funkciója között a könnyen használható, tetszetős felhasználói felületet, a hálózati kompatibilitást, és a kamera funkciót találjuk.

A felhasználók a kamera funkció tekintetében olyan okostelefont szeretnének, amelyet minimum 13 megapixeles kamerával szerelnek fel a gyártók. A Huawei ezért folyamatosan fejleszti készülékei kameráit is. A vállalat 2016 februárjában kötött együttműködési megállapodást ikonikus prémium fényképezőgépeket gyártó Leica Camerával, az okostelefonos fotózás megújításáért.

A kutatásból az is kiderült, hogy az okoskiegészítők ismertsége igen magas Magyarországon, megkérdezettek 96 százaléka van tisztában a kifejezés jelentésével. A megkérdezettek fele pedig úgy nyilatkozott, hogy jelenleg is hord, vagy fog hordani valamilyen okoskiegészítőt. A legnépszerűbb okoskiegészítő az okosóra, majd ezt követi az okos karkötő a rangsorban. A megkérdezettek a leginkább keresett és használt funkciók között első három helyen az ébresztést/ emlékeztetőt, a zenehallgatást és a sport tevékenység monitoringot jelölték.

A kutatásból kiderült, hogy a Huawei márkaismertsége 2015 júniusa óta 70-ről 79 százalékra nőtt. A márka a fiatalok körében a legismertebb: a 16 és 24 év közötti megkérdezettek 87 százaléka ismeri. A Honor márkaismertsége is jelentős növekedést mutatott a vizsgált időszakban, 7 százalékról 14 százalékra növekedett.



 További friss Telefongurus hírek erre!



Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

2024.04.03
| SamMobile
A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

2024.04.15
| PhoneArena
Kíváncsi vagy, hogy az új iPhone 16 Pro miként számol le a lencsefényszórás problémájával? Kattints és fedezd fel a forradalmi kameratechnológiát!
Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

2024.03.21
| Phone Arena
Ha megbízható gyorstöltőt keres telefonjához vagy táblagépéhez, általában az Apple boltban vagy a Samsung üzletben vásárol, ha eredeti tartozékokat szeretne, vagy esetleg viszonteladónál valami márkásat.
A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

2024.03.21
| SamMobile
A Samsung új Galaxy A55 számos fejlesztést hoz a Galaxy A54-hez képest, de a hivatalos adatlapokat nézve azt gondolhatnánk, hogy a kijelző nem tartozik ezek közé.