A Redesek ismerõseiknek is a Vodafone-t ajánlják

2016.02.04| Vodafone
Címkék:

Vodafone

,

Red

,

előfizetés


A Vodafone ügyfelei a legelégedettebbek.

„A Vodafone számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége. Ezért nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon a Vodafone-t választók voltak a legelégedettebbek az elõfizetéses, és ezen belül a korlátlan csomagokat használók közül a roaming korlátok lebontását követõ idõszakban” mondta Alexandre Froment-Curtil, a Vodafone Magyarország lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.

Az ügyfelek elégedettségének az egyik legfõbb mutatója az úgynevezett NPS (Net Promoter Score) mutató, amely egy a szolgáltatást ajánlók és nem ajánlók különbsége alapján számolt index. Az NPS 2015 április 1. és szeptember 30. közötti értéke szerint a Vodafone elõfizetéses és Redet használó ügyfelei a többi mobilszolgáltató ügyfeleihez képest kiemelkedõen nagy mértékben ajánlanák a Vodafone szolgáltatásait ismerõseiknek, barátaiknak.

A szolgáltatás ajánlási mutató – 2015 április 1. és szeptember 30 között. (kumulált adat)

Alexandre Froment-Curtil emlékeztetett rá, hogy a Vodafone az elmúlt évek során számos olyan szolgáltatást vezetett be, amely hozzájárult az ügyfelek elégedettségéhez. Ezek között említette, hogy az ügyfelek Európa legnagyobb 4G hálózatát használhatják, és hogy a roaming korlátok lebontásának köszönhetõen 2015 áprilisa és decembere között a Red ügyfelek több mint 80 millió megabájt adatot forgalmaztak, és 60 millió percet beszéltek az EU területén roaming környezetben különdíjak nélkül. Az ügyfelek elégedettségéhez hozzájárulhattak a Red ügyfelek számára nyújtott kényelmi szolgáltatások, a tarifába foglalt készülékbiztosítás, valamint a Red Asszisztensek munkája, akikhez a Red ügyfelek 2015-ben átlagosan alig 6 másodperc alatt eljutottak a telefonos ügyfélszolgálaton.

A szolgáltatások ajánlási hajlandóságának fõ mutatója, az NPS (Net Promoter Score), amelyet a Vodafone a szolgáltatási szektorban széles körben alkalmazott és elfogadott mérési módszertan alapján követ figyelemmel. A kutatást 2011 óta a Vodafone Group valamennyi piacán egységesen, az adott piacra reprezentatív módszertannal végzik el. Az NPS-kutatás során a megkérdezetteknek egyetlen kérdésre kell válaszolniuk. A kérdés úgy szól, hogy “Ha barátai, ismerõsei tanácsért fordulnának Önhöz, hogy melyik mobilszolgáltató válasszák, ajánlaná-e a saját mobilszolgáltatóját?”

A Vodafone és a versenytársak ügyfélbázisán zajló lakossági felmérés online módszerrel készül, havonta 2400 fõs mintával. Az NPS adatfelvételét egy független kutatócég, az NRC végzi, a helyi koordinációs feladatokat pedig a TNS Hoffmann látja el.





Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

2025.11.14
| SamMobile
A 10x optikai zoommal felszerelt Galaxy S23 Ultra egyedi hardveres előnyeit a Samsung azóta sem tudta teljesen pótolni, pedig ez volt az a funkció, ami valóban különlegessé tette az Ultrát.
7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

2025.10.29
| Phone Arena
A Samsung hamarosan bemutatja legújabb csúcskészülékét, a Galaxy S26 Ultra modellt, amely már most hatalmas izgalmat váltott ki a technológiai világban.
Samsung Galaxy Trifold – Három akkumulátor a forradalmi hajlítható telefonban

Samsung Galaxy Trifold – Három akkumulátor a forradalmi hajlítható telefonban

2025.10.10
| Android Central
Egy frissen kiszivárgott kép és szabadalmi dokumentum alapján úgy tűnik, hogy a Samsung egészen újszerű technikai megoldással készül a közelgő Galaxy Trifold modellhez.
Színváltó iPhone botrány: az iPhone 17 Pro Cosmic Orange-ból Rose Goldra változik

Színváltó iPhone botrány: az iPhone 17 Pro Cosmic Orange-ból Rose Goldra változik

2025.10.20
| Phone Arena
Neked is színváltós lett a narancs iPhone 17 Pro-d? Úgy tűnik, újabb „gate” botrány rázta meg az Apple-t – ezúttal a „#colorgate” néven elhíresült jelenség, amely az iPhone 17 Pro és Pro Max modelleket érinti.