A Redesek ismerõseiknek is a Vodafone-t ajánlják

2016.02.04| Vodafone
Címkék:

Vodafone

,

Red

,

előfizetés


A Vodafone ügyfelei a legelégedettebbek.

„A Vodafone számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége. Ezért nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon a Vodafone-t választók voltak a legelégedettebbek az elõfizetéses, és ezen belül a korlátlan csomagokat használók közül a roaming korlátok lebontását követõ idõszakban” mondta Alexandre Froment-Curtil, a Vodafone Magyarország lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.

Az ügyfelek elégedettségének az egyik legfõbb mutatója az úgynevezett NPS (Net Promoter Score) mutató, amely egy a szolgáltatást ajánlók és nem ajánlók különbsége alapján számolt index. Az NPS 2015 április 1. és szeptember 30. közötti értéke szerint a Vodafone elõfizetéses és Redet használó ügyfelei a többi mobilszolgáltató ügyfeleihez képest kiemelkedõen nagy mértékben ajánlanák a Vodafone szolgáltatásait ismerõseiknek, barátaiknak.

A Redesek ismerõseiknek is a Vodafone-t ajánlják

A szolgáltatás ajánlási mutató – 2015 április 1. és szeptember 30 között. (kumulált adat)

További friss Telefongurus hírek erre! További friss Telefongurus hírek erre!

Alexandre Froment-Curtil emlékeztetett rá, hogy a Vodafone az elmúlt évek során számos olyan szolgáltatást vezetett be, amely hozzájárult az ügyfelek elégedettségéhez. Ezek között említette, hogy az ügyfelek Európa legnagyobb 4G hálózatát használhatják, és hogy a roaming korlátok lebontásának köszönhetõen 2015 áprilisa és decembere között a Red ügyfelek több mint 80 millió megabájt adatot forgalmaztak, és 60 millió percet beszéltek az EU területén roaming környezetben különdíjak nélkül. Az ügyfelek elégedettségéhez hozzájárulhattak a Red ügyfelek számára nyújtott kényelmi szolgáltatások, a tarifába foglalt készülékbiztosítás, valamint a Red Asszisztensek munkája, akikhez a Red ügyfelek 2015-ben átlagosan alig 6 másodperc alatt eljutottak a telefonos ügyfélszolgálaton.

A szolgáltatások ajánlási hajlandóságának fõ mutatója, az NPS (Net Promoter Score), amelyet a Vodafone a szolgáltatási szektorban széles körben alkalmazott és elfogadott mérési módszertan alapján követ figyelemmel. A kutatást 2011 óta a Vodafone Group valamennyi piacán egységesen, az adott piacra reprezentatív módszertannal végzik el. Az NPS-kutatás során a megkérdezetteknek egyetlen kérdésre kell válaszolniuk. A kérdés úgy szól, hogy “Ha barátai, ismerõsei tanácsért fordulnának Önhöz, hogy melyik mobilszolgáltató válasszák, ajánlaná-e a saját mobilszolgáltatóját?”

A Vodafone és a versenytársak ügyfélbázisán zajló lakossági felmérés online módszerrel készül, havonta 2400 fõs mintával. Az NPS adatfelvételét egy független kutatócég, az NRC végzi, a helyi koordinációs feladatokat pedig a TNS Hoffmann látja el.



messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

2024.04.03
| SamMobile
A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

2024.04.15
| PhoneArena
Kíváncsi vagy, hogy az új iPhone 16 Pro miként számol le a lencsefényszórás problémájával? Kattints és fedezd fel a forradalmi kameratechnológiát!
Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

2024.03.21
| Phone Arena
Ha megbízható gyorstöltőt keres telefonjához vagy táblagépéhez, általában az Apple boltban vagy a Samsung üzletben vásárol, ha eredeti tartozékokat szeretne, vagy esetleg viszonteladónál valami márkásat.
A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

2024.03.21
| SamMobile
A Samsung új Galaxy A55 számos fejlesztést hoz a Galaxy A54-hez képest, de a hivatalos adatlapokat nézve azt gondolhatnánk, hogy a kijelző nem tartozik ezek közé.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos számodra egy telefon kamerájának minősége?


Nem fontos, ritkán használom a kamerát.
Alapvetően fontos, de nem vagyok profi fotós.
Nagyon fontos, gyakran fotózok és videózok.
Profi fotós vagyok, tehát a legjobb minőség számít.



Korábbi szavazások eredményei