Már megint? Zöld csík a kijelzőn a Samsung Galaxy S24 Ultrán

2024.02.06| Android Headlines

A kevésbé szerencsés Samsung Galaxy S24 Ultra felhasználói zöld csíkos képernyővel kapcsolatos problémát tapasztalhatnak.

Nos, úgy tűnik, hogy a Galaxy S24 sorozat sem úszta meg a kijelzőproblémákat. Nem sokkal azután, hogy a tompa színek megjelenítési problémája szándékosnak bizonyult, egy másik jelentés érkezett egy szerencsétlen Galaxy S24 ügyféltől. Több jelentés szerint a Galaxy S24 Ultra zöld csíkos kijelzőproblémával küzd.

Az ilyen történetek mindig elég ironikusak, tekintettel arra, hogy a Samsung egy kijelzőgyártó vállalat is. A kijelzői közül néhány a legjobbak közé tartozik a telefonokon, mégis látszik, hogy valamilyen belső probléma fennáll.

Abban az esetben, ha nem ismeri a korábbi történetet, számos Galaxy S24 Ultra felhasználó panaszkodott kijelzőproblémáról. A kijelzők színei nagyon tompának tűnnek az előző Galaxy telefonokhoz képest. Ami még rosszabbá teszi, az az, hogy nem lehet őket beállítani a potenciális ragyogásuk eléréséhez.

Már megint? Zöld csík a kijelzőn a Samsung Galaxy S24 Ultrán

Két ellentmondásos jelentést kaptunk erről a problémáról. Egy jelentés szerint egy Samsung alkalmazott biztosította a vásárlót, hogy a problémát egy későbbi frissítés megoldja majd. Ugyanakkor egy másik jelentés szerint egy Samsung képviselő azt mondta, hogy ez szándékos működés és nincs javítás kilátásban. Tehát várni kell, és meglátjuk, melyik jelentés igaz.

Ez nem először fordul elő, és mindnyájunknak az az érzése, hogy miért történik ez még mindig. A Redditen olyan felhasználók vannak, akik tapasztalják a problémát Galaxy S24 Ultra modelleikkel. Valamiért véletlenszerűen zöld vonal fut le a kijelzőn függőlegesen. Nagyon feltűnő és nagyon zavaró. Sajnálatos módon ez nem egy elszigetelt eset. Több Galaxy S24 felhasználó is jelzi ezt a problémát. Egyiküknek egyébként vízszintesen futó fehér csík is van a képernyőn.

Már megint? Zöld csík a kijelzőn a Samsung Galaxy S24 Ultrán

Ez nem jó jel, mivel ezek az emberek most kapták meg a telefonjukat. Az egyik felhasználó mindössze 6 napja kapta meg a készülékét, mielőtt elkezdte ezt csinálni. Sajnos a telefon gyári visszaállítása sem segít a problémán, tehát ez valószínűleg egy hardveres gond lehet. Ha ez a helyzet, akkor a Samsungnak eléggé dühös ügyfelei lesznek. Ebben a pillanatban nem tudjuk, mennyire elterjedt ez a probléma. Remélhetőleg a Samsung meg tudja oldani ezt a helyzetet.

 

 

További friss Telefongurus hírek erre! További friss Telefongurus hírek erre!

A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A One UI 6.1 letiltja az Android egyik legjobb értesítési funkcióját

A One UI 6.1 letiltja az Android egyik legjobb értesítési funkcióját

2024.01.31
| Android Police
A Samsungnak fel kell hagynia azzal, hogy az embereknek okot adjon a One UI gyűlölésére.
A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

2024.04.03
| SamMobile
A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
A Samsung boldoggá teheti a Galaxy S24 Ultra vásárlókat

A Samsung boldoggá teheti a Galaxy S24 Ultra vásárlókat

2023.09.19
| SamMobile
Még hónapok választanak el minket a Galaxy S24 lehetséges bemutatójától, de már több részlet kiszivárgott a Samsung közelgő prémium telefon sorozatáról.
A Samsung Galaxy A55 prémium dizájnt kap (fotókkal)

A Samsung Galaxy A55 prémium dizájnt kap (fotókkal)

2024.01.03
| SamMobile
Lehet, hogy a Galaxy S24 lesz az a telefon, amely a következő pár hétben minden figyelmet magára von, de a Samsungnak más fontos készülékei is készülnek, mint például a Galaxy A55.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos számodra egy telefon kamerájának minősége?


Nem fontos, ritkán használom a kamerát.
Alapvetően fontos, de nem vagyok profi fotós.
Nagyon fontos, gyakran fotózok és videózok.
Profi fotós vagyok, tehát a legjobb minőség számít.



Korábbi szavazások eredményei