Mobilfizetés a közösségi médiában

2019.03.01| Mastercard

A friss felmérés szerint szívesen beszélünk a mobilfizetésről a közösségi médiában.

 Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

Amikor a különböző fizetési megoldásokról beszélünk a közösségi médiában, a mobilfizetést minden harmadik alkalommal megemlítjük. Többek között erre is rámutatott a legfrissebb Mastercard Digitális Fizetések kutatás, amelyet több mint 3,3 millió közösségi média poszt elemzésével készített a fizetéstechnológiai cég és a PRIME Research.

A Mastercard most publikált adatai szerint az elmúlt évben 27 százalékban a mobilfizetést említettük, ha fizetésekről beszélgettünk a közösségi médiában, ez összességében 20 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.  Az egyes mobiltárcákat pedig kétszer olyan gyakran hozzuk szóba, mint 2017-ben.

A Mastercard immár hatodik alkalommal végezte el a kutatást, amely során több mint 3,3 millió posztot vizsgáltak, többek között a Facebook, a Twitter, és az Instagram elemzésével. A Mastercard Digitális Fizetések tanulmány a világ 190 országát vizsgálja egy-egy éven át.

A tanulmány alapján az emberek olyan technológiai megoldásokat keresnek, amelyek pozitív hatással vannak az életükre. Csak az elmúlt évben az ezzel kapcsolatos megjegyzések száma 30 százalékkal nőtt. Ma már minden ötödik mobil kereskedelemről szóló beszélgetés fókuszában az egyérintéses fizetés és a mobiltárcák állnak. Ezek mellett szívesen osztjuk meg gondolatainkat a mesterséges intelligenciákról, a QR fizetésről, a viselhető eszközökről, valamint arról is, hogy miképp is formálják majd ezek jövőnket.

Összességében az emberek nyitottak az új fizetési technológiák felé, a vizsgált közösségi média beszélgetések 95 százalékában elismerően vallottak ezekről a lehetőségekről, minden harmadik esetben kiemelve a gyorsaságot, a hatékonyságot és az egyszerűséget, amelyet a már meglévő termékek képviselnek.

A Mastercard kutatása a beszélgetések mellett azokat a témákat is feltárta, melyeket a legnagyobb érdeklődés övezte és a fizetési technológiákat érintették. A biometria volt a legnépszerűbb téma,   ide értve a hangalapú fizetést és az ujjlenyomatos azonosítást is, ezek a posztok 111 millió emberhez értek el.

A Mastercard és a PRIME Research hatodik alkalommal készítette el a Digitális Fizetések tanulmányát, amely az új fizetési módok körül kialakuló beszélgetéseket vizsgálja. A közösségi médiában folyó beszélgetéseket egy naptári éven belül vizsgálják (2018. januárja és decembere között). Ez idő alatt a világ 190 országában több mint 3,3 millió beszélgetést vizsgáltak többek között a Twitter, a Facebook, az Instagram felületein.

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:


    Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


    A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

    A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

    2024.04.03
    | SamMobile
    A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
    Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

    Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

    2024.04.15
    | PhoneArena
    Kíváncsi vagy, hogy az új iPhone 16 Pro miként számol le a lencsefényszórás problémájával? Kattints és fedezd fel a forradalmi kameratechnológiát!
    Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

    Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

    2024.03.21
    | Phone Arena
    Ha megbízható gyorstöltőt keres telefonjához vagy táblagépéhez, általában az Apple boltban vagy a Samsung üzletben vásárol, ha eredeti tartozékokat szeretne, vagy esetleg viszonteladónál valami márkásat.
    A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

    A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

    2024.03.21
    | SamMobile
    A Samsung új Galaxy A55 számos fejlesztést hoz a Galaxy A54-hez képest, de a hivatalos adatlapokat nézve azt gondolhatnánk, hogy a kijelző nem tartozik ezek közé.