Mastercard

Mobilfizetés a közösségi médiában

2019.03.01

A friss felmérés szerint szívesen beszélünk a mobilfizetésről a közösségi médiában.

Amikor a különböző fizetési megoldásokról beszélünk a közösségi médiában, a mobilfizetést minden harmadik alkalommal megemlítjük. Többek között erre is rámutatott a legfrissebb Mastercard Digitális Fizetések kutatás, amelyet több mint 3,3 millió közösségi média poszt elemzésével készített a fizetéstechnológiai cég és a PRIME Research.

A Mastercard most publikált adatai szerint az elmúlt évben 27 százalékban a mobilfizetést említettük, ha fizetésekről beszélgettünk a közösségi médiában, ez összességében 20 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.  Az egyes mobiltárcákat pedig kétszer olyan gyakran hozzuk szóba, mint 2017-ben.

A Mastercard immár hatodik alkalommal végezte el a kutatást, amely során több mint 3,3 millió posztot vizsgáltak, többek között a Facebook, a Twitter, és az Instagram elemzésével. A Mastercard Digitális Fizetések tanulmány a világ 190 országát vizsgálja egy-egy éven át.

Mobilfizetés a közösségi médiában

A tanulmány alapján az emberek olyan technológiai megoldásokat keresnek, amelyek pozitív hatással vannak az életükre. Csak az elmúlt évben az ezzel kapcsolatos megjegyzések száma 30 százalékkal nőtt. Ma már minden ötödik mobil kereskedelemről szóló beszélgetés fókuszában az egyérintéses fizetés és a mobiltárcák állnak. Ezek mellett szívesen osztjuk meg gondolatainkat a mesterséges intelligenciákról, a QR fizetésről, a viselhető eszközökről, valamint arról is, hogy miképp is formálják majd ezek jövőnket.

Összességében az emberek nyitottak az új fizetési technológiák felé, a vizsgált közösségi média beszélgetések 95 százalékában elismerően vallottak ezekről a lehetőségekről, minden harmadik esetben kiemelve a gyorsaságot, a hatékonyságot és az egyszerűséget, amelyet a már meglévő termékek képviselnek.

A Mastercard kutatása a beszélgetések mellett azokat a témákat is feltárta, melyeket a legnagyobb érdeklődés övezte és a fizetési technológiákat érintették. A biometria volt a legnépszerűbb téma,   ide értve a hangalapú fizetést és az ujjlenyomatos azonosítást is, ezek a posztok 111 millió emberhez értek el.

A Mastercard és a PRIME Research hatodik alkalommal készítette el a Digitális Fizetések tanulmányát, amely az új fizetési módok körül kialakuló beszélgetéseket vizsgálja. A közösségi médiában folyó beszélgetéseket egy naptári éven belül vizsgálják (2018. januárja és decembere között). Ez idő alatt a világ 190 országában több mint 3,3 millió beszélgetést vizsgáltak többek között a Twitter, a Facebook, az Instagram felületein.

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:


    Árukereső
    Samsung Galaxy A71 128GB 6GB RAM Dual (A715F)
    Samsung Galaxy A71 128GB 6GB RAM Dual (A715F)
    i-Shop Webáruház 118 480 Ft
    TopMobil 119 100 Ft
    EUmobil 119 240 Ft
    Xiaomi Mi Note 10 Lite 128GB 6GB RAM Dual
    Xiaomi Mi Note 10 Lite 128GB 6GB RAM Dual
    EUmobil 104 620 Ft
    MobilEx Webáruház 104 630 Ft
    Telefonkirály 105 990 Ft
    Xiaomi Mi 9T 128GB
    Xiaomi Mi 9T 128GB
    Telefonkirály 106 990 Ft
    Telefoncenter Webáruház 107 100 Ft
    VIP Phone 107 990 Ft


    új
     APRÓHIRDETÉSEK
    KERESÉS
    TELEFONOK GYORSLISTA
    Márka :

    Tipus :


    HÍRLEVÉL

    Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

    Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


    SZAVAZÁS

    A járványhelyzet mennyiben változtatta meg a mobil vásárlási terveidet?


    Különben sem terveztem telefonvásárlást
    Terveztem új telefon vásárlást, de elhalasztottam hosszabb idõre
    Terveztem új telefon vásárlást. Ahogy véget ér a kijárási korlátozás, megveszem az új telefonomat
    A járvány nem befolyásolt. Vettem/veszek új telefont



    Korábbi szavazások eredményei