VIP szolgáltatás jár a Huawei P40 szériájához

2020.04.08| Huawei

A VIP Service szolgáltatás mellett 50 gigabájt felhőtárhely is jár a Huawei zászlóshajóihoz.

VIP Service szolgáltatást vezetett be legújabb telefonjaihoz a gyártó. A P40 család és a Huawei Mate Xs modellek tulajdonosai a szolgáltatás keretében extra felhő-tárhelyet, valamint az ország több mint 30 pontján, illetve telefonon is, a 06/80-482-934-es számon személyes szakértői segítséget vehetnek igénybe. Elindult a vállalat új háztól-házig szolgáltatása is: a veszélyhelyzet időszaka alatt ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.

A vállalat a közelmúltban bemutatott telefonjaira – Huawei Mate Xs, Huawei P40 Lite, Huawei P40, Huawei P40 Pro – terjeszti ki a VIP Service szolgáltatást. Ezen okostelefonok felhasználói szakértői segítséget kapnak régi készülékeiken található adataik átmentéséhez, és az alkalmazások telepítéséhez. Mindemellett ingyenes felhő-tárhelyt is igénybe vehetnek 12 hónapon keresztül; a P40 Lite esetében plusz 15, a Mate Xs, a P40 és P40 Pro-hoz pedig további 50 GB keretet kapnak egy évig.

VIP szolgáltatás jár a Huawei P40 szériájához

szolgáltatást mostantól nemcsak a Huawei saját üzleteiben, hanem a Media Markt és a Notebook.hu boltjaiban kihelyezett Huawei VIP Service Pontokon és a Huawei ügyfélszolgálati vonalán keresztül – a +36/80-482-934-es számon, hétfőtől-péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között – is igénybe vehetik a készüléktulajdonosok.

A Huawei továbbá áprilistól elindította új háztól-házig szolgáltatását is. A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető lehetőség a kiegészítők kivételével minden Huawei készülékre, okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes.

A szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a prémium készülékekhez a vállalat hivatalos honlapján, az egyéb eszközök esetében pedig a TMX oldalán, valamint telefonos elérhetőségén lehet megrendelni; az ügyfélszolgálati vonal +3680-482-934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között. Amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait és VIP Service Pontjait, a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést biztosít.  

 

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:


    Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


    KERESÉS
    Mobiltelefon kérdések-válaszok
    TELEFONOK GYORSLISTA
    Márka :

    Tipus :


    SZAVAZÁS

    Okosóra vagy okoskarkötő! Sorra jelennek meg a kezünkre való okoseszközök! Önnek van/lesz?


    igen, van okosórám
    igen, van okoskarkötőm
    tervezek okosórát venni
    tervezek okoskarkötőt venni
    nincs rá szükségem



    Korábbi szavazások eredményei