A nagyobbik dél-koreai gyártó továbbra is úgy gondolja, az internettáblák esetében jelenleg csak az Androidnak lehet jövője – ezt J.K. Shin, a Samsung mobil részlegének igazgatója árulta el a The Wall Street Journal-nek.
A nagyobbik dél-koreai gyártó továbbra is úgy gondolja, az internettáblák esetében jelenleg csak az Androidnak lehet jövője – ezt J.K. Shin, a Samsung mobil részlegének igazgatója árulta el a The Wall Street Journal-nek. A finn Nokia után a második legnagyobb mobilgyártó egyértelműen komolyan gondolja a nettáblák létjogosultságát, valamint konkurenciát állít a nagy meglepetésre hatalmas sikert aratott Apple iPad-nek is a Galaxy Tab családdal. A 7 colos érintőkijelzővel ellátott Galaxy Tab tavaly októberben debütált, mostanra pedig piacon van a Galaxy Tab 8.9 és a 10.1 colos változat is, természetesen mindegyiken Android 3.1 Honeycomb rendszer fut.
A késés oka az első modellhez képest, hogy az eredeti Tab idején még nem állt készen az internettáblákra optimalizált rendszer, majd pedig az Apple iPad 2 tette be a kaput a Samsung új generációs táblagépeinek, így teljesen újra kellett gondolniuk a termékek piacra dobását, árait és a tudást, hogy versenyben maradhassanak az Apple gépével szemben. A két cég között, bár beszállítói kapcsolatban állnak évek óta, mégis feszült mostanában a viszony, hiszen az Apple beperelte a Samsungot az iPhone lemásolása végett, szerintük ugyanis a Galaxy S és annak utódja egyértelműen másolat. A Samsung úgy gondolja, idén megötszöröződhet a nettáblák eladása, így akár 7.5 millió is fogyhat belőle év végére, míg az IHS úgy prognosztizálta áprilisban, hogy az Apple iPad-jei közel negyvenmillió példányban fogynak 2011-ben.