Ügyvéd perli a Microsoftot hamis reklám miatt

2012.11.15| Seattle Times

Nem mindig egyszerű egy gyártó esete, némely információért ugyanis könnyen beperelhetik őket, ahogy ez most épp a Microsofttal esik meg.

Nem mindig egyszerű egy gyártó esete, némely információért ugyanis könnyen beperelhetik őket, ahogy ez most épp a Microsofttal esik meg. A per oka egyszerű, a Kaliforniában élő Andrew Sokolowski a napokban vásárolt egy 32 gigabájtos Microsoft Surface táblagépet, majd rátöltötte a kedvenc zenéit és a zenéit és feltűnően gyorsan elfogyott a rendelkezésre álló helye. Utánanézve meglepődve tapasztalta, hogy a reklámokban 32 gigabájtosnak mondott táblagépben valójában csak 16 gigabájt tárhely található. Sokolowski úgy gondolta, abszolút nem fair, sőt, kifejezetten felháborító, hogy a hirdetésben szereplő tárhelynek valójában mindössze a fele használható fel, hiszen maga a rendszer 13 gigabájtot foglal el, ezen kívül még az alkalmazásoknak is külön 3 gigabájt áll rendelkezésre. A 64 gigabájtos változatban is valójában csak 45 a felhasználható, így abszolút jogos lehet a per a vásárlók megtévesztése miatt. Tekintve, hogy ráadásul az Egyesült Államokról van szó, nincs kizárva a tömeges pereskedés sem. A Surface-eket október 26-án kezdték árulni, a Microsoft november 5-én tette közzé weboldalán a tényleges tárhelyek méretét, Andrew pedig november 7-én vásárolta a tabletet.

Ügyvéd perli a Microsoftot hamis reklám miatt

Ügyvéd perli a Microsoftot hamis reklám miatt



Böngésszen tovább legfrissebb híreink között! Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!

A cikkhez kapcsolódó linkek:


Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


KERESÉS
Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


SZAVAZÁS

Ön milyen gyakran vált tarifacsomagot?


évente
2-3 évente
ritkábban



Korábbi szavazások eredményei