Baj van a Samsung egyik frissítésével

2020.04.09| Phone Arena

Több Samsung Galaxy Note 9 felhasználó szörnyű megjelenési problémákat tapasztal frissítés után.

Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért! Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

Ha a Galaxy Note 9 tulajdonosokat nem zavarta volna eléggé az, hogy nagy eséllyel kimaradnak a One UI 2.1 frissítésből, most riasztóan nagyszámú felhasználónak vitathatóan nagyobb problémája van, amit kezelni kell.

Természetesen valószínűleg nem több ezer emberről beszélünk, de még a Samsung Note 9-re elkötelezett amerikai közösségének oldalán is több tucat esetet mutat be, amelyeket a felhasználók indítottak egy titokzatos és komolyan bosszantó probléma megoldására.

Baj van a Samsung egyik frissítésével

A hiba pontos megjelenése esetről esetre kissé eltér, ám feltételezhető, hogy a problémák valóban összefüggenek, és ugyanaz a mögöttes működés okozta. Noha nem nevezzük használhatatlannak az érintett Note 9 modelleket, nem csoda a felhasználók kiakadása, mivel több órán át a képernyő elszíneződését kell nézniük.

Baj van a Samsung egyik frissítésével

Több képet, amelyet az érintett felhasználók megosztottak, hogy bemutassák esetüket, még fájdalmas is megnézni, arról nem is beszélve arról, hogy együtt kell élni velük, amíg a Samsung nem ad ki rá javítást. Sőt, ami még rosszabb, úgy tűnik, hogy a vállalat nem ismeri el a kijelző problémák szoftverfrissítéssel kapcsolatos összefüggését, annak ellenére, hogy úgy tűnik, hogy mindegyiküknél a 2020. márciusi biztonsági frissítés után jelent meg.

Baj van a Samsung egyik frissítésével

Ez ugyanis teljesen tönkretette a Galaxy Note 9 egyébként gyönyörű Super AMOLED képernyőjét, sárgára (vagy zöldre) váltva, csökkentve a felbontását, sőt akár a telefon véletlenszerű felmelegedését okozva a furcsa elszíneződés közben.

Egyelőre úgy tűnik, hogy semmi sem állítja vissza az eszközt néhány percnél hosszabb ideig a normál állapotba, ezért a Samsung „termékszakértői” azt javasolják, hogy a hibás Note 9 egységeket vigyék hivatalos szervizbe, hogy ellenőrizzék, hogy a hiba hardverhez kapcsolódik-e. Sajnos valószínűleg sok helyen ez nem lehetséges a koronavírus-járvány miatt, ami azt jelenti, hogy néhány ember valószínűleg „beragadt” egy olyan szoftverjavításra várva, amelyet talán soha nem ad ki a Samsung.

 

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:


Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


KERESÉS
Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


SZAVAZÁS

Ön milyen gyakran vált tarifacsomagot?


évente
2-3 évente
ritkábban



Korábbi szavazások eredményei