Újra együtt a djuice és a Telenor

2011.04.08
Címkék:

A djuice a fiatalok körében egy év alatt meghétszerezte népszerűségét, élménymárkává vált, kibővítette készülékportfolióját, bevezette a részletre vásárlás lehetőségét és újragondolta disztribúciós hálózatának felépítését. Jelentős sikereket ért el tehát eddig, és a jövőre vonatkozó tervek is rendkívül ambiciózusak.

A djuice a fiatalok körében egy év alatt meghétszerezte népszerűségét, élménymárkává vált, kibővítette készülékportfolióját, bevezette a részletre vásárlás lehetőségét és újragondolta disztribúciós hálózatának felépítését. Jelentős sikereket ért el tehát eddig, és a jövőre vonatkozó tervek is rendkívül ambiciózusak.

Ezek megvalósítását támogatja a továbbiakban a Telenor azzal, hogy kereskedelmi divíziójába integrálja a djuice-t a hatékonyság fokozása, a szinergiák kiaknázása érdekében. A szervezeti átalakítás célja az értékesítés és a disztribúció erősítése, valamint a jobb ügyfélkiszolgálás és eszköztámogatás biztosítása. A márka eddigi sikereit jól mutatja, hogy a djuice-t ma már a fiatalok 28%-a jelöli meg kedvenc mobilszolgáltatójaként. Ez azt jelenti, hogy a fiatalok körében népszerűségüket meghétszerezték az elmúlt egy évben.

Az utóbbi egy évben számtalan olyan közösségi program, pályázati lehetőség és kezdeményezés kötődött a djuice-hoz, melyek teret adtak a fiatalok bemutatkozásának. A fiatalok tehetségére és szereplési vágyára figyelmet fordító márka körül kialakult közösség élőben és virtuálisan is erősödött, a Facebook rajongók száma idén év elején átlépte a 22 ezer főt. Mindezeknek az aktivitásoknak köszönhetően a 26 év alattiak aránya folyamatosan nőtt és nő továbbra is az előfizetői bázison belül.

„A djuice-t továbbra is stratégiailag fontos márkának tekintjük, mely meghatározó szerepet játszik a Telenor életében. A most bejelentett változásoknak köszönhetően, javítani tudjuk a vállalat költséghatékonyságát, és jobban kiaknázhatjuk a márkáink közötti szinergiákat. Biztos vagyok abban, hogy az új felállással újabb lendületet fogunk venni, és további sikereket érünk majd el közösen” – mondta Christopher Laska, a Telenor Magyarország Zrt. vezérigazgatója.

Tavaly december óta a djuice termékei már hatvannál is több kiemelt Telenor boltban, ma pedig már a teljes értékesítési hálózatban elérhetőek. A bővítés által a fiatalok számára fizikailag is elérhetőbbé vált a márka, ez pedig bevételi többletet eredményezett. A djuice portfóliójában jelenleg több mint ötven készülék szerepel, melyek között helyet kaptak az androidos és a felsőkategóriás okostelefonok is. A márka által kínált tarifacsomagok, szolgáltatások, ahogy a készülékkínálat is, a fiatalok igényeihez igazodnak, s ezen a jövőben a Telenor sem kíván változtatni, hiszen az elsődleges cél továbbra is márka erősítése, immáron a vállalaton belül biztosítva annak működését.

A szervezeti átalakítás következtében Biró Balázs pozíciója megszűnt, így ő távozik a vállalattól. „Biró Balázsnak a jövőben további sikereket kívánok, megköszönve a djuice márka újraindítása során végzett munkáját és rendkívüli elkötelezettségét.” – mondta el Christopher Laska.





Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

2025.11.14
| SamMobile
A 10x optikai zoommal felszerelt Galaxy S23 Ultra egyedi hardveres előnyeit a Samsung azóta sem tudta teljesen pótolni, pedig ez volt az a funkció, ami valóban különlegessé tette az Ultrát.
7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

2025.10.29
| Phone Arena
A Samsung hamarosan bemutatja legújabb csúcskészülékét, a Galaxy S26 Ultra modellt, amely már most hatalmas izgalmat váltott ki a technológiai világban.
Samsung Galaxy Trifold – Három akkumulátor a forradalmi hajlítható telefonban

Samsung Galaxy Trifold – Három akkumulátor a forradalmi hajlítható telefonban

2025.10.10
| Android Central
Egy frissen kiszivárgott kép és szabadalmi dokumentum alapján úgy tűnik, hogy a Samsung egészen újszerű technikai megoldással készül a közelgő Galaxy Trifold modellhez.
Színváltó iPhone botrány: az iPhone 17 Pro Cosmic Orange-ból Rose Goldra változik

Színváltó iPhone botrány: az iPhone 17 Pro Cosmic Orange-ból Rose Goldra változik

2025.10.20
| Phone Arena
Neked is színváltós lett a narancs iPhone 17 Pro-d? Úgy tűnik, újabb „gate” botrány rázta meg az Apple-t – ezúttal a „#colorgate” néven elhíresült jelenség, amely az iPhone 17 Pro és Pro Max modelleket érinti.