A márka megújulásával összhangban a Sony Ericssonnál hitvallássá vált a fogyasztókkal való párbeszéd kialakítása. Mind a mûködésben, mind a készülékkínálatában hangsúlyos szerepet kapnak a közösségi lehetõségek.
A márka megújulásával összhangban a Sony Ericssonnál hitvallássá vált a fogyasztókkal való párbeszéd kialakítása. Mind a mûködésben, mind a készülékkínálatában hangsúlyos szerepet kapnak a közösségi lehetõségek. Ennek is köszönhetõen a magyar távközlési cégek közül elsõként a Sony Ericsson Hungary-nek van lehetõsége már több mint tízezer rajongóval beszélgetni a Facebookon.
A globális üzeneteket a közösségi kommunikációban is minden esetben érdekes helyi tartalommal egészíti ki a Sony Ericsson. Minden csatornán figyelembe veszik az adott közösség sajátosságait, és a tartalmakat ennek megfelelõen alakítják ki. Magyarországon a Facebook csatorna a legnépszerûbb, de a felhasználók a Twittert és YouTube-ot is aktívan használják.
A Sony Ericsson Facebook oldaláról a vállalati weboldal, a Twitter és a YouTube csatorna mellett a cég szolgáltatásai, szoftverfrissítései is közvetlenül elérhetõek. A termékhírek, játékok és sport témájú tartalmak mellett erõs a videós és zenei jelenlét is – a kommunikáció itt sem egyirányú: a felhasználók hozzászólnak, és maguk is töltenek fel tartalmakat. Természetesen bõven érkeznek ügyfélszolgálati jellegû kérdések, melyre a Sony Ericsson minden esetben válaszol. A Facebookon indított szavazások érdekes visszajelzéseket adnak a fiatalok mobilhasználati szokásairól és preferenciáikról, ami a késõbbiekben fontos lehet a szolgáltatások kialakításánál.
„A márkaismertség nagyon erõs tényezõje a sikernek. Magyarország elsõ számú ifjúsági portálja, a Hotdog.hu lehetõséget ad 270 ezer regisztrált tagja számára, hogy profiljukon megjelöljék kedvenc márkáikat. A jelölés önkéntes, így a 74 márka összesített és szektoronkénti toplistáját a szakemberek az egyik legértékesebb brand-felmérésnek tartják. Ebben a felmérésben a Sony Ericsson az összesített listában a harmadik helyre került, a mobilgyártók között pedig az élen végeztünk. Köszönjük a minket választók bizalmát, a fókuszban továbbra is õk és az igényeik maradnak” – mondta Németh Viktor.
Facebook oldal elérhetõsége
- indulásának dátuma: 2009 október
- rajongók száma: 10 389
- követõinek száma: 218
- tweetjeinek száma: 173
- feltöltött videók száma: 15