Az eredetileg csak egy alternatív mobil böngészési lehetõségbõl a Skyfire komoly üzletté nõtte ki magát.
Az eredetileg csak egy alternatív mobil böngészési lehetõségbõl a Skyfire komoly üzletté nõtte ki magát a számos extra funkcióval, amit csak ez az alkalmazás kínált a telefonokra. Rendkívül meglepõ volt, amikor az Apple az Opera után a Skyfire-t is beengedte az App Store-ba, már ott szép summát tehettek zsebre a 2.99 dolláros programmal. Hetekkel késõbb, pontosan egy nappal karácsony elõtt elérhetõvé tették a Skyfire for iPad böngészõt, amely már 4.99 dollárt kóstál.
A cég hétvégén adott tájékoztatása szerint az azóta eltelt néhány hét alatt több mint kétszázezren vették meg a böngészõt iPad-re, ez pedig több mint egymillió dolláros bevételt jelent (miután az Apple levette a részét, nagyjából hétszázezer dollár jut el a céghez, amit remélhetõleg a további fejlesztésekre költik.