Három héten át tartó reklámfilmzene-készítõ pályázaton keres új tehetségeket a Telekom.
Három héten át tartó reklámfilmzene-készítõ pályázaton keres új tehetségeket a Telekom. A mai napon induló ReZene pályázatra nevezõknek nem kell mást tenniük, mint a Rezene oldalon három különbözõ hangulatú és képi világú reklámfilmbõl egyet vagy akár többet kiválasztani, és arra vagy azokra saját – instrumentális, vagy bármilyen hangszerrel kísért, illetve hangszer nélküli ének, dallam, motívum, zörej alapú – zenét komponálni. A 2011. október 3-ig beérkezett mûveket a Compact Disco, Herendi Gábor, a Vad Fruttik, Zorán, és Zságer Balázs bírálja el.
Az elsõ három helyezett között egymillió forint talál gazdára. A pályázat kiírásakor a szervezõk a reklámfilmzene-készítésben kevésbé jártas érdeklõdõkre is gondoltak: õk a Facebook ReZene Demó játék fülön található egyszerû zeneszerkesztõ alkalmazás segítségével saját hanganyagot rögzíthetnek, amelyet aztán feltölthetnek és másokkal megoszthatnak.
A zsûri mellett a Facebook felhasználók is értékelhetik a ReZene pályázaton és a ReZene Demó játékban részt vevõket: a „like” gombra kattintva szavazhatnak kedvenceikre. A legtöbb voksot összegyûjtõk – közönségdíjként – egy-egy HTC wildfire S okostelefont nyerhetnek. Mindezen kívül valamennyi díjazott a pályázat kommunikációs együttmûködõ partnerének köszönhetõen egy évre szóló Kreatív magazin elõfizetést kap.