Az Apple áprilisban mutatta be az iAd reklámszolgáltatást, amely mobilokra is képes személyre szabott reklámokat kitenni.
Az Apple áprilisban mutatta be az iAd reklámszolgáltatást, amely mobilokra is képes személyre szabott reklámokat kitenni. Az iPhone, iPod és iPad modellekre ettõl a hónaptól már elérhetõ az iAd és a fejlesztõk rendkívül örülhetnek neki. Ennek oka az egyik fejlesztõ, Jason Ting személyes tapasztalata, ugyanis csak az iAd segítségével 1372 dollárt kaszált egyetlen nap alatt!
Ting készítette el azt az iPhone 4 programot, amely a kamera LED vakuját képes bekapcsolni a kamera szoftverétõl függetlenül és zseblámpaként használható. A fizetõs program ingyen is letölthetõ, ha a felhasználó engedélyezi az iAd-et. Jason július 7-én keresett 1372 dollárt, a reklámokból ugyanis 11.8 százalék volt a kattintási aránya. Ez rendkívül jó arány, hiszen a Google AdMobja mindössze 2.5 százalékot fut felmutatni.
Szintén az iPhone 4 modellhez kapcsolódik a töltési idõ kérdése. Ha jobban megfigyeljük az USB és a hálózati töltõn való töltési idõket, akkor észrevehetõ, hogy USB-n tovább tart az akkumulátor maximumra való feltöltésének ideje, konkrétan 30 perccel tovább tart, ez mintegy 23 százalékkal hosszabb idõt jelent.