Nem kevesebb mint kétezer embertõl válik meg az egyik legnagyobb mobilszolgáltató.
Nem kevesebb mint kétezer embertõl válik meg az egyik legnagyobb mobilszolgáltató. Az amerikai Sprint a harmadik negyedévben mintegy 545 ezer ügyfelet vesztett, így költségcsökkentésekre kényszerül 350 millió dollár értékben. Ez azt jelenti, hogy elsõ körben 2000-2500 állományban lévõ alkalmazottjától és szerzõdéses munkavállalójától kénytelen lesz megválni, amely 60-80 millió dolláros megtakarítást eredményezhet az utolsó negyedévben.
A Sprint szóvivõje elmondta, hogy a csökkentés nem lesz érezhetõ az ügyfelek számára, hiszen a szolgáltatások minõségének növelése megmarad. Még 2007-ben került a Sprint élére Dan Hesse, aki azt tapasztalta, hogy az ügyfélszolgálat igen gyenge lábakon áll és neki köszönhetõ, hogy a customer service részleg minõsége igen nagyot fejlõdött pozitív értelemben.