A Toyota rendkívül figyelemfelkelto marketingkampánnyal kívánja népszerusíteni a 2010-ben megjeleno hibrid Prius harmadik generációs modelljét
A Toyota rendkívül figyelemfelkeltõ marketingkampánnyal kívánja népszerûsíteni a 2010-ben megjelenõ hibrid Prius harmadik generációs modelljét. A koncepció lényege, hogy több mint 5 méteres, napelemes mûanyag virágokat helyeztek el Boston utcáin.
Ezek a virágok egyszerre akár tíz embernek is biztosítanak ülõhelyet, valamint elég elektromos áramot fejlesztenek ahhoz, hogy többen is ezeken a virágokon keresztül töltsék fel mobiljuk akkumulátorát.
Külön extra opció, hogy ingyenes Wi-Fi internetkapcsolatot is biztosítanak a virágok közelében, így adott a szabadtéri netcafe. Boston után hamarosan New Yorkban, Chicagoban, Seattle-ben, Los Angelesben és San Franciscoban is találkozhatunk majd a Wi-Fi-s mûvirágokkal.