Abszolút egyedi biztosítással állt elõ a T-Mobile, mostantól ugyanis mobilunkra is köthetõ biztosítás, legyen szó lopásról, rongálásról, véletlen károsodásról.
A hazai mobilpiacon egyedülálló új szolgáltatás keretében két különbözõ, kedvezõ havi díjú csomag közül lehet választani. A kisebb, 490 Ft-os havi díjjal elérhetõ csomag véletlenszerû károsodások, pl. elemi kár, leejtés, törés, vízbeejtés és harmadik személy általi rongálás esetén nyújt biztonságot. A nagyobb, havi 790 Ft-ért igénybe vehetõ csomag ezen felül lopás, így többek között rablás és betöréses lopás esetén is megoldást nyújthat a szerzõdésben foglalt feltételekkel. A T-Mobile 18. életévét betöltött havidíjas elõfizetõje a szolgáltató üzleteiben vásárolt készülékekre a vásárlás idõpontjában vagy az attól számított 60 napon belül, a telefon és a vásárlást igazoló számla bemutatásával köthet készülékbiztosítási szerzõdést.
Amennyiben a biztosítási szerzõdésben érintett készülékkel a választott konstrukcióba tartozó káresemény történik, a szerzõdésben foglalt feltételek teljesülése esetén a sérült készüléket a T-Mobile megjavítja. A nem javítható vagy ellopott készüléket a T-Mobile típusazonos készülékre cseréli. Elõfordulhat azonban, hogy a cserélendõ készülék már nem kapható a T-Mobile-nál, ilyen esetben az ügyfél más típusú készüléket választhat a károsodott készülék aktuális kedvezményes listaárának legfeljebb 110%-áig terjedõ értékben.
Káreseménykor csomagtól függõen önrész befizetésére is szükség van. Ennek összege a kisebb csomag esetén 4500, a nagyobb csomagban 6000 Ft, mely összegekbõl a T-Mobile arany kiemeltségi szintû ügyfelei 10%, platina kiemeltségi szintû ügyfelei 20% kedvezményt kapnak.
A biztosítás egyik esetben sem terjed ki a készülékben vagy annak SIM kártyáján tárolt adatok helyreállítására. A készülékbiztosítás szolgáltatásra a T-Pont üzletekben és a T-Mobile Partner üzletekben lehet elõfizetni, a készülékbiztosítás teljes körû részletes feltételei honlapunkon tekinthetõk meg.