Amerika a lehetõségek országa és ezt nem csak a magánszemélyek, de a szolgáltatók is nagyon jól tudják.
Amerika a lehetõségek országa és ezt nem csak a magánszemélyek, de a szolgáltatók is nagyon jól tudják. Az Egyesült Államok legnagyobb szolgáltatója, a Verizon Wireless úgy gondolja, hogy PIN kód nélkül bizony még a halottaknak is fizetniük kell. Történt ugyanis, hogy múlt év júniusában Bill Young elhalálozott, ám a vállalat egészen a múlt hétig „nem engedte a lelkét”. Young lánya, Cynthia elküldte a mobilszolgáltató ügyfélszolgálatára a halotti bizonyítványt és egyben kérvényezte, hogy szüntessék meg édesapja elõfizetését.
Miután folyamatosan érkeztek a számlák, így felhívta az ügyfélszolgálatot, ám ott azt a választ kapta, hogy apja PIN kódja/biztonsági kódja nélkül semmit sem tehet az ügyben, majd röhögve rácsapta a telefont a döbbent lányra. Ezek után természetesen már a média segítségét kérte felháborodásában Cynthia és így sikerült 8 hónap alatt elérni, hogy a Verizon letiltsa a használaton kívüli kártyát, valamint még a halálozás után befizetett összeget is visszatéríti hamarosan a károsultaknak. A szolgáltató nyilatkozata szerint elnézést kértek az eljárásért és a pökhendi ügyfélszolgálatost is megrovásban részesítették.
Konklúzió: a felháborodás teljesen jogos, viszont valahol a cég hozzáállása is - leszámítva, hogy egy halotti bizonyítvánnyal alátámasztott megszüntetés más elbírálás alá kellene, hogy essen mint egy egyszerû felmondás. Nem árt tehát idõsebb korban legalább a közeli hozzátartozóink számára megadni a fontosabb kódjainkat, hogy elkerüljük a hasonló eseteket.