Az Apple új reklámot dobott piacra az iPad 2 nettáblájához, amelyben ezúttal nem a specifikációra helyezi a hangsúlyt.
Az Apple új reklámot dobott piacra az iPad 2 nettáblájához, amelyben ezúttal nem a specifikációra helyezi a hangsúlyt. A lényeg most a „varázslatos” funkciókban lakozik, nem emelik ki, hogy ez a táblagép a jelenleg elérhető legvékonyabb, legkönnyebb és leggyorsabb változat, azt azonban igen, hogy hiába a jó technológia, ez az ember nélkül, önmagában mit sem ér. Az Apple jelenleg azon dolgozik, hogy mielőbb megduplázhassa a most elérhető mintegy hatvanötezer iPad 2-t támogató alkalmazások számát az App Store-ban. Bele is kell húznia a cégnek, hiszen hamarosan világszerte elérhető lesz, piacra kerül többek között a Motorola Xoom, amelyben kétszer annyi memória van mint az iPad 2-ben, valamint a Samsung a Galaxy Tab szériával, amelyből van vékonyabb és könnyebb készülék is az Apple gépénél.