Az USA-ban és Kanadában eladott mobiltelefonok közül minden második a Samsung illetve az LG futószalagjairól került le
A Strategy Analytics piackutató cég felmérése szerint az USA-ban és Kanadában eladott mobiltelefonok közül minden második a Samsung illetve az LG futószalagjairól került le 2009 második negyedévében. Az elemzés szerint a Samsung piaci részesedése Észak-Amerikában 24,7%-os, amely összesen 11,7 milliós darabszámot jelent áprilistól júniusig bezárólag.
Ugyanezen idõ alatt az LG 10,7 millió egységen adott túl, amely csak két százalékkal marad el koreai riválisának volumenétõl. Vagyis bátran kijelenthetjük, hogy a két vállalatóriás együttesen 47%-os részesedésével uralja az amerikai piacot.
Az LG elsõsorban QWERTY billentyûzetes okostelefonjai révén vált sikeressé az Újvilágban (2008-ban közel 12 millió teljes billentyûzettel szerelt LG mobiltelefon kelt el), míg a Samsung a Sprint-tel (Instinct-sorozat), az AT&T-vel (Jack, Impression) illetve a Verizon szolgáltatóval (Omnia, Glyde) szoros együttmûködésben kiadott modelljeivel kasszírozott.