Extrákkal hívogat a Telenor Hipernet

2021.04.01| Telenor

A Telenor szolgáltatónál mostantól több extra jár a Hiper tarifák előfizetői számára.

A Telenornál a Hiper mostantól többet nyújt az ügyfeleknek, mint egy mobiltarifa. A szolgáltató a Hiper tarifák előfizetőinek új, az előfizetéshez kapcsolódó szolgáltatásokat és extra ajánlatokat dolgozott ki: több exkluzív ajánlat és készülékszolgáltatás mellett a telefonos ügyfélszolgálaton is gyorsabb kiszolgálást biztosít számukra. A Telenor célja, hogy kiemelt ügyfélélményt nyújtson a Hipereseknek, a nekik járó extrákat és kedvezményeket pedig az ő visszajelzéseik alapján állította össze.

A lakossági számlás Hiper tarifacsalád M Net és M Talk, L, L+ és XXL csomagjai megoldást kínálnak az ügyfeleknek, akár a korlátlan beszélgetés, akár a nagy mennyiségű mobiladat a fontosabb számukra. Mostantól kibővül az e tarifák előfizetőinek elérhető kedvezmények és kényelmi szolgáltatások köre, amelyekre automatikusan jogosultak. A meglévő és új Hipereseknek egyaránt járó előnyök három területen érvényesülnek:

Több exkluzív ajánlat

A Telenor felmérése szerint az ügyfelek kifejezetten igénylik a készülékkedvezményeket, ezért a Hiperesek az exkluzív ajánlatok részeként számos, csak számukra elérhető 0 forintos készülékajánlat közül is válogathatnak.

Extrákkal hívogat a Telenor Hipernet

A Hiper tarifák előfizetőinek eddig is elérhető lehetőség volt a HiperCsoport szolgáltatás: ha legalább két aktív, hűségben lévő Hiper tarifa összefonásával HiperCsoportot alakítanak, több kedvezményt érhetnek el, például akár 15%-os havidíjkedvezményt, illetve csoporton belüli korlátlan beszélgetést.

Több készülékszolgáltatás

Újdonság a Hipereseknek az árbeszámítás lehetősége készülékvásárlás során: készülékcsere esetén nem kell kivárniuk a hűségidő végét, hanem akár évente lecserélhetik Hiper tarifával vásárolt készüléküket, a régi árát pedig beszámíthatják az újba.

Emellett pedig, ha Hiper tarifával vásárolt készülékük megrongálódik, a javításhoz a Telenor díjmentes szervizfutárt biztosít, azaz a javításra szoruló készüléket futár viszi el az ügyfél otthonából és szállítja vissza, igény esetén pedig cserekészüléket is biztosít.

Több kényelmi szolgáltatás

A Telenor felmérése szerint az ügyfélkiszolgálás terén igénylik, illetve nagyra értékelik az elsőbbségi kiszolgálást az ügyfelek, ezért mostantól a Hiperesek számára az ügyintézés is könnyebbé válik: a telefonos ügyfélszolgálaton gyorsított ügyfélkiszolgálásban részesülnek, ezzel is időt megtakarítva számukra. 

„Hiper tarifáink előfizetőinek többsége legalább 3 éve, közel harmaduk pedig 15 éve a Telenor ügyfele, ezért a Hiperhez kapcsolódó extra szolgáltatások bevezetésével nem csak az volt a célunk, hogy Hiperes ügyfeleinknek kiemelt ügyfélélményt nyújtsunk, hanem az is, hogy egyúttal a régóta velünk levő ügyfeleinket is elismerjük. A Telenornál célunk, hogy az ügyfeleink a lehető legtöbbet hozhassák ki magukból, megélhessék a bennük rejlő nagyszerűséget, ehhez pedig magas minőségű szolgáltatásainkkal, kedvezményes ajánlatokkal támogatjuk őket” – mondta el Mohamed ElSayad, a Telenor kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

 

Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért! Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

A cikkhez kapcsolódó linkek:


Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


KERESÉS
Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


SZAVAZÁS

Egyre több cég dob piacra összehajtható telefonokat. Ön venne?


Igen
Nem
Talán



Korábbi szavazások eredményei