A Telekom rekordot ért el Európában

2017.02.01| Telekom

A Deutsche Telekom a 36,4 milliárd USD értékkel történelme során a legmagasabb márkaértéket érte el.

 

 A Brand Finance Global 500 rangsor alapján ez 10 százalékos növekedésnek felel meg az előző éves értékhez viszonyítva. Ezen látványos eredmények a vállalatot Európa legértékesebb távközlési márkájává teszik, a rangsorban a Vodafone és az Orange követi. “A márka 2008-as újra-bevezetése óta a márka értéke folyamatosan növekedett, összességében egy lenyűgöző 309 százalékos emelkedést produkálva” – mondta Hans-Christian Schwingen, a Deutsche Telekom márkáért felelős vezetője, kiemelve a márkastratégia hosszú távú sikerességét. A Deutsche Telekom egyszersmind a második legértékesebb német márka is, követve a BMW-t. A rangsorban utánuk a Mercedes-Benz, VW és a Siemens következik. A világ legértékesebb márkája a Google, míg a második és harmadik helyet az Apple és az Amazon technológiai óriások szerezték meg.

A Brand Finance minden évben meghatározza a világ legértékesebb márkáit. A Deutsche Telekom rangsorban elfoglalt helye az Egyesült Királyságbeli székhelyű tanácsadó cég szerint a márkastratégia stabilitását tükrözi. Emellett a távközlési cég tavaly is sikerrel folytatta üzletfejlesztését, valamint hosszú távú beruházásokat hajtott végre a hálózatminőség javítása, az innováció és ügyfélszolgálat területein is, melyek megteremtették a márkaérték növekedésének alapját. Az értékelések szerint a T-Mobile US tavalyi lendülete töretlen maradt és a Brand Finance szerint az Egyesült Államokon belül immár a harmadik legnagyobb és a leggyorsabban növekedő szolgáltató. A Deutsche Telekom Németországban is jó teljesítményt ért el, a mobil bevételek növekedése meghaladta a tervezett szintet is.

A Telekom rekordot ért el Európában

Az alkalmazott módszertan magyarázata

A Brand Finance Global 500 a márkák értéke alapján elkészíti a világ legértékesebb márkáinak rangsorát. Az értéket USD pénznemben mérik és az értékmeghatározás dátuma 2017. január 1. A márkák értékét annak alapján számítják, hogy mekkora licensz-díjat kellene a vállalatnak a márka használatáért fizetni, ha nem saját tulajdona lenne. Ezt a módszert hívják a royalty relief megközelítésnek. A márka értéke mellett mind az 500 rangsorban szereplő márka úgynevezett credit rating besorolást is kap, ez az érték a márka ereje, kockázatai és lehetőségei vonatkozásában egy alapszintet, azaz benchmark-ot jelent, a versenytársak márkáihoz viszonyítva.

További információ a Brand Finance Global 500 tanulmánnyal kapcsolatban: http://www.brandfinance.com

Védd a mobilod stílusosan – nézd meg! Védd a mobilod stílusosan – nézd meg!

messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

2025.11.14
| SamMobile
A 10x optikai zoommal felszerelt Galaxy S23 Ultra egyedi hardveres előnyeit a Samsung azóta sem tudta teljesen pótolni, pedig ez volt az a funkció, ami valóban különlegessé tette az Ultrát.
7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

2025.10.29
| Phone Arena
A Samsung hamarosan bemutatja legújabb csúcskészülékét, a Galaxy S26 Ultra modellt, amely már most hatalmas izgalmat váltott ki a technológiai világban.
Samsung Galaxy Trifold – Három akkumulátor a forradalmi hajlítható telefonban

Samsung Galaxy Trifold – Három akkumulátor a forradalmi hajlítható telefonban

2025.10.10
| Android Central
Egy frissen kiszivárgott kép és szabadalmi dokumentum alapján úgy tűnik, hogy a Samsung egészen újszerű technikai megoldással készül a közelgő Galaxy Trifold modellhez.
Színváltó iPhone botrány: az iPhone 17 Pro Cosmic Orange-ból Rose Goldra változik

Színváltó iPhone botrány: az iPhone 17 Pro Cosmic Orange-ból Rose Goldra változik

2025.10.20
| Phone Arena
Neked is színváltós lett a narancs iPhone 17 Pro-d? Úgy tűnik, újabb „gate” botrány rázta meg az Apple-t – ezúttal a „#colorgate” néven elhíresült jelenség, amely az iPhone 17 Pro és Pro Max modelleket érinti.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Milyen telefontokkal védi telefonját?


nem használok tokot
a lehető legolcsóbbat veszem
designos tokot használok
a legnagyobb védelmet nyújtó tokot veszem



Korábbi szavazások eredményei