Villámgyors ügyintézés a Telenornál

2014.05.19| Telenor

Sebességmérõ: új Telenor-alkalmazás a Facebook-felhasználók kényelméért.

A közösségi média kiváló lehetõséget biztosít a fogyasztóknak arra, hogy felvegyék a kapcsolatot a számukra érdekes vállalatokkal, feltegyék kérdéseiket és segítséget kérjenek ügyes-bajos dolgaik megoldásához. A Telenor már évekkel ezelõtt felismerte ezt a fogyasztói igényt és külön ügyfélszolgálati csapatot alakított ki erre a célra, most pedig olyan alkalmazást készített, amely mérhetõvé és kiszámíthatóvá teszi az online ügyintézést. A Telenor saját közösségimédia-csatornáit az eddig bevett funkciók mellett, ma már komoly ügyfélszolgálati platformként is mûködteti. A feladatra dedikált közösségimédia-csapat folyamatosan figyeli a mobiltársaság közösségi felületeit, és a megkereséseket a lehetõ leggyorsabban igyekszik megválaszolni és hatékony segítséget, támogatást nyújtani.

A telefonos ügyfélszolgálatokhoz hasonlóan, a felhasználói szokásokat követve a munkatársak 8-22 óra között állnak a Facebook-felhasználók rendelkezésére. Ezen idõszakban a beérkezett kérdések, megkeresések 85%-át 15 percen belül megválaszolják. A felhasználók mostantól egy új sebességmérõ alkalmazással, a Telenor Facebook-oldalán található Speed-O-Meter segítségével megtudhatják, hogy az elmúlt egy óra közösségi média ügyfélszolgálati forgalma alapján a feltett kérdésükre mennyi idõn belül számíthatnak válaszra.

Villámgyors ügyintézés a Telenornál

„A közösségi média a párbeszédrõl szól. Ezért is érthetõ a trend, hogy ügyfeleink egyre gyakrabban itt keresik meg a Telenort ügyfélszolgálati kérdéseikkel is. Az elõzõ negyedévben 3100 fölötti, azaz naponta átlagosan több mint 50 ügyet oldottunk meg a közösségimédia-csatornáinkon keresztül. Fontos számunkra ügyfeleink elégedettsége, és szeretnénk megfelelni azon igényüknek, hogy online is minél hamarabb választ kapjanak kérdéseikre.” – mondta el Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója az új Facebook-alkalmazás kapcsán.

Közel ötmilliós felhasználói táborával a Facebook a legjelentõsebb online közösségi felület Magyarországon, azaz a teljes lakosság közel fele (48,2%) rendelkezik regisztrációval. A felhasználók egyre több idõt töltenek el az oldalon, és erre egyre inkább mobileszközeiket használják; a magyar lakosság 30%-a már mobilon éri el a közösségi felületeket. Ezzel párhuzamosan egyre nagyobb az igény a bárhol, bármikor történõ ügyintézésre is. Folyamatosan nõ azok száma, akik a telefonos ügyfélszolgálatok helyett a közösségi platformokon keresik a vállalatokat, így nem meglepõ, hogy azok nagy hangsúlyt fektetnek a közösségi jelenlétre. Az app a Telenor Facebook-oldalára beérkezett felhasználói kommentekre várható válaszadási idõt az elõzõ egy óra adatai alapján számolja ki és óránként frissíti reggel 8 és este 22 óra között.



Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért! Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



iOS 26.2: Négy újítás, amit minden nap használni fogsz

iOS 26.2: Négy újítás, amit minden nap használni fogsz

2025.12.12
| 9to5mac
Az új iOS 26.2 frissítés tele van olyan fejlesztésekkel, amelyek érezhetően kényelmesebbé teszik a mindennapi iPhone-használatot.
A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

2025.11.14
| SamMobile
A 10x optikai zoommal felszerelt Galaxy S23 Ultra egyedi hardveres előnyeit a Samsung azóta sem tudta teljesen pótolni, pedig ez volt az a funkció, ami valóban különlegessé tette az Ultrát.
7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

2025.10.29
| Phone Arena
A Samsung hamarosan bemutatja legújabb csúcskészülékét, a Galaxy S26 Ultra modellt, amely már most hatalmas izgalmat váltott ki a technológiai világban.
Honor Magic 8 Pro globális premier: a standard modell rejtélyesen eltűnt

Honor Magic 8 Pro globális premier: a standard modell rejtélyesen eltűnt

2025.12.01
| Android Central
A gyártó világszerte bemutatta a Magic 8 Pro-t, de a sima Magic 8 sehol sincs – kérdés, hogy később érkezik-e, vagy kizárólag a kínai piacnak szánták.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Használja a telefonja AI-alapú fotószerkesztő funkcióit (pl. tárgyak eltávolítása, Magic Eraser, háttércsere)?


Igen, rendszeresen használom
Igen, alkalmanként kipróbálom
Tudok róla, de nem használom
Nem tudom, milyen funkciók ezek
Inkább a hagyományos fotókat kedvelem



Korábbi szavazások eredményei