Három hónap extra garanciát ad a Huawei

2020.11.30| Huawei

2021. március 1-ig automatikusan meghosszabbítják a közeljövőben lejáró jótállást a vállalat összes készülékére.

Akár három hónapos, automatikusan kiterjesztett garanciát kínál minden eszközére a Huawei. A vállalat azon mobiltelefonjain, PC-in, táblagépein, hordozható eszközein, valamint az audio- és routereszközökön, melyeknél 2020. november 28. és 2021. február 28. között járna le a jótállási, a garanciaidő automatikusan 2021. március 1-ig meghosszabbodik. Emellett a Huawei ismét elindítja háztól-házig szolgáltatását is: ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.

A Huawei a kezdetektől fogva igyekszik a maximális felhasználói élményt biztosítani eszközein és kiemelten fontosnak tartja, hogy termékei megvásárlását követően is odafigyeljen vásárlóira és készülékeire. Emiatt a vállalat folyamatosan fejleszti szoftvereit, rendszeresen küld frissítéseket és olyan szolgáltatásokat nyújt, amelyek segítenek a felhasználóknak abban, hogy okostelefonjaik a lehető legjobb állapotban maradhassanak.

Három hónap extra garanciát ad a Huawei

Három hónapos extra garancia

Ebben a kihívásokkal teli időszakban a vállalat ezért két különleges szolgáltatással igyekszik kedveskedni a felhasználóknak november végétől. Minden olyan Huawei termék – beleértve a mobiltelefonokat, a PC-ket, a táblagépeket, a hordozható eszközöket, valamint az audio- és routereszközöket – amelyek garanciája 2020. november 28. és 2021. február 28. között jár le, automatikusan meghosszabbodik 2021. március 1-ig. A jótállás összes többi feltétele változatlan marad.

Ingyenes szállítás a javításhoz

A Huawei továbbá újra elindította háztól-házig szolgáltatását is.  A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető szolgáltatás a kiegészítők kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A javításra szoruló készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. A felhasználók továbbá a postapontokon keresztül is feladhatják a készülékeiket, ebben az esetben sem kell fizetniük a szállításért.

A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, az oldalon nem szereplő termékek esetében pedig a TMX oldalán, valamint a Huawei telefonos elérhetőségén lehet segítséget kérni a megrendeléshez az ügyfélszolgálati vonal +36 80 482 934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.

 

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:
Mobiltelefonok az Árukeresőn »
új
 APRÓHIRDETÉSEK
KERESÉS
Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


SZAVAZÁS

Okosóra vagy okoskarkötő! Sorra jelennek meg a kezünkre való okoseszközök! Önnek van/lesz?


igen, van okosórám
igen, van okoskarkötőm
tervezek okosórát venni
tervezek okoskarkötőt venni
nincs rá szükségem



Korábbi szavazások eredményei