Agresszív reklámmal indít a Google

2016.10.13| Phone Arena

A Google Pixel és Google Pixel XL modellek reklámjára 3.2 millió dollárt költ a cég két nap alatt.

A marketing kampány beindult és a keresőóriás hihetetlen pénzt fektet abba, hogy mindenki tudjon a Pixel duó érkezéséről. A Nexus utódainak reklámozására valóban kettő nap alatt költöttek el majdnem kilencszázmillió forintot. A Pixel és a Pixel XL a Google első, valóban teljesen saját fejlesztésű okostelefonja és versenybe szállt így a cég a Samsunggal és az Apple-lel mint hardvergyártó. Ezzel ez a Google első ilyen jellegű csapása a fogyasztói piacon és figyelembe véve a hatalmas hátteret anyagi és más szempontból is, széleskörű, agresszív kampány vette kezdetét, egyelőre javarészt a tengerentúlon. Hirdetés látható például a főbb sporteseményeknél nemzeti ünnepen, ez akár egymillió dollárba is kerülhet.

Agresszív reklámmal indít a Google

Az Egyesült Államokban az első, rövid időszakban a Verizon szolgáltatónál lehet kizárólag hozzájutni egy Google Pixel vagy egy Google Pixel XL telefonhoz. A Samsung Galaxy Note 7 fiaskó után pedig még helyzeti előnyt is szereznek a „hazai” telefonok. Az új telefonok október 20-án jelennek meg, gyárilag Android 7.1 Nougat rendszerrel.

Agresszív reklámmal indít a Google



A cikkhez kapcsolódó linkek:


Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


KERESÉS
Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


SZAVAZÁS

Okosóra vagy okoskarkötő! Sorra jelennek meg a kezünkre való okoseszközök! Önnek van/lesz?


igen, van okosórám
igen, van okoskarkötőm
tervezek okosórát venni
tervezek okoskarkötőt venni
nincs rá szükségem



Korábbi szavazások eredményei