A Samsungé Magyarország legjobb telefonos és online ügyfélszolgálata

2016.02.03| Samsung

A Samsung ügyfélszolgálatát két díjjal is jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésû üzleti versenyen. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint azon cégek elismerése, amelyek vevõközpontú szemléletmódjukkal az elmúlt évben kiemelkedõt nyújtottak.

Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért! Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

A Client First tanácsadó cég minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minõségét. Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak.

A végsõ sorrend kialakításához összesen 6500 ügyfél véleményét elemezték, akik mintegy 210 000 kérdésre adtak választ az értékelés során. Emellett próbavásárlásokat is végeztek, amely során 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek. A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat jelenleg a legnagyobb és legalaposabb ügyfélelégedettséget mérõ verseny Magyarországon.

A Samsungé Magyarország legjobb telefonos és online ügyfélszolgálata

Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója a díjjal kapcsolatban elmondta: „Különösen fontos számunkra, hogy a termék kiválasztásától a használat támogatásán át a szervízszolgáltatásokig kényelmes, gyors és korszerû ügyintézést nyújtsunk vásárlóinknak. A hazai ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák éves szinten 160 000 bejövõ hívásra válaszolnak, illetve 30 000 e-mailes és 13 000 élõ chaten érkezõ megkeresést kezelnek. Nagy öröm számunkra, hogy mindkét kategóriában díjat érdemelt professzionális munkájuk, és ez arra ösztönöz minket, hogy folyamatosan tovább fejlesszük szolgáltatásainkat.”

A Samsung a hét minden napján elérhetõ, ingyenesen hívható számon, e-mailben és online video chat formájában is a vevõi rendelkezésére áll. Ezen felül úgynevezett Assistance szolgáltatást is üzemeltet, amely a különbözõ Samsung készülékek tulajdonosai számára ingyenes szállítást és egy munkanapon belüli javítást biztosít a meghibásodott termékekre.

A Samsungé Magyarország legjobb telefonos és online ügyfélszolgálata

„A versenyünk legfõbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel-növekedést hoz egy három éves idõszak alatt. Évrõl évre vannak új indulóink, ami kiváló visszaigazolás számunkra, hogy az egyes iparági szereplõk, területtõl függetlenül kiemelten kezelik az ügyfélkiszolgálás fejlesztésének fontosságát és az itt kapott eredményeket be tudják építeni jövõbeli stratégiájukba” – mondta el Mózes István, a szervezõ ClientFirst Consulting ügyvezetõ partnere.



messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



iPhone 16-ot akarsz venni? Nézd meg itt, hogy fog kinézni!

iPhone 16-ot akarsz venni? Nézd meg itt, hogy fog kinézni!

2024.08.15
| Android Authority
A legfrissebb Apple iPhone 16 fotószivárgás leleplezte a valószínűleg végleges dizájnt és egy szokatlan hátlapi megoldást is egyben.
Nagy iPhone 16 szivárgás: specifikációk, árak és promóciós képek

Nagy iPhone 16 szivárgás: specifikációk, árak és promóciós képek

2024.08.22
| Android Headlines
Fontos információk szivárogtak ki az iPhone 16 sorozatról, beleértve a specifikációkat, az amerikai árakat és promóciós képeket.
Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

2024.09.10
| Phone Arena
Az Apple a szeptember 9-i Glowtime eseményen hivatalosan bejelentette, hogy az iOS 18 frissítés szeptember 16-án érkezik a támogatott iPhone készülékekre. Ugyanezen a napon lesz elérhető az iPadOS 18 frissítés is.
Ezért fogod megvenni az iPhone 16-ot

Ezért fogod megvenni az iPhone 16-ot

2024.09.04
| 9to5mac
Az új iPhone 16 bemutatója előtt a CIRP egy friss tanulmányt tett közzé, amely rávilágít arra, hogy az iPhone-vásárlók többsége nem az új funkciók miatt frissít.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Fontos-e Önnek, hogy a mobilja fenntartható forrásból származzon?


Igen, nagyon fontos
Fontos, de nem elsődleges szempont
Nem különösebben érdekel
Egyáltalán nem fontos



Korábbi szavazások eredményei