Az iOS és az Android felhasználói 113 milliárd letöltést eszközöltek idén, ebből 76 milliárd dollárt költöttek fizetős appokra.
Gyors töltő? Tok? Nézz szét a shopban!
App Annie kiadta az előrejelzést az év végére vonatkozóan, méghozzá az alkalmazások elemzése kapcsán. Ezek szerint 2018-ban 113 milliárd alkalmazást töltöttek le az okos készüléket használók, ez tíz százalékkal magasabb a 2017-es számnál. A fizetős alkalmazásokra 76 milliárdot költöttek, ez viszont már húsz százalékkal nagyobb költési hajlandóságot mutat a tavalyi évhez képest. A fenti értékek a Google Play és az Apple App Store december 15-i állása szerint kerültek kiszámításra.

A legtöbbet természetesen játékokra költötték a vásárlók. 2019-ben App Annie szerint 122 milliárd dollárra rúghat a költések értéke. Idén egy átlagos mobilozó napi három órát használta a telefonját, ez a 2016-os húsz százalékról tíz százalékot nőtt. A nem játékok közül abszolút kiemelkedik a Facebook Messenger alkalmazás, ezt maga a közösségi oldal apja követi, a WhatsApp a harmadik, a 15 másodperces videóiról itthon alig ismert TikTok a negyedik, az Instagram pedig az ötödik helyre szorult. A top öt játék a Helix Jump, a Subway Surfers, a PUBG Mobile, a Free Fire és a Love Balls.



