Új kampányt indított a japán-svéd vegyesvállalat, ezúttal két telefonnal a fõszerepben.
Akciós tokok és tartozékok – katt ide!
Új kampányt indított a japán-svéd vegyesvállalat, ezúttal két telefonnal a fõszerepben. A gyereklabdán ugráló felnõttek a Sony Ericsson szerint potenciális vevõk lesznek két új mobiljukra, a SonyEricsson Satio és a SonyEricsson Aino modellekre. A Satio egy 12.1 megapixeles kamerával, Symbian S60 Touch operációs rendszerrel, minden elérhetõ internetkapcsolattal, beépített Wi-Fi-vel és navigációval felszerelt telefon.
A Satioval szemben az Aino leginkább a teljesebb multimédiára épít, nem csak kifejezetten a fotózásra, így a 3 colos érintõképernyõvel, 8 megapixeles kamerával és navigációjával, valamint egyszerû szikronizálhatóságával és elérhetõ árával hamar a fiatalok kedvence lesz. Mindkét telefon október 7-én kerül a piacra.


