A japán-svéd gyártó ma hivatalosan is közzétette második negyedéves pénzügyi jelentését.
Akciós tokok és tartozékok – katt ide!
A japán-svéd gyártó ma hivatalosan is közzétette második negyedéves pénzügyi jelentését. Az elmúlt évek hatalmas költségtakarékossága, a fájdalmas kirúgások és divízó-átalakítások lassan meghozzák gyümölcsüket és kifizetõdõvé válik a befektetés. A gyártó nettó árbevétele mindössze 12 millió euró lett, ez mintegy 9 millióval alatta marad az elsõ negyedéves jelentéshez képest, ám az a lényeg, hogy még mindig pozitív a mérleg, immár nem termel deficitet a cég.
A Sony Ericsson 11 millió készüléket értékesített az elmúlt negyedévben, ez bruttó 1.757 milliárd eurós bevételt jelent, összességében 25 százalékkal jobban teljesített ebbõl a szempontból a vállalat a 2009 elsõ és második negyedévével összehasonlítva. Az értékesített Sony Ericsson mobilok átlagára 160 euró volt, ez lényegesen magasabb mint az elsõ negyedév 134 eurós ára. A növekedés oka, hogy a vállalat inkább felsõ-kategóriás készülékeket dobott piacra, az olcsó, belépõ szintû mobilok családját nem bõvítette. A Sony Ericsson két sikerterméke egyértelmûen a SonyEricsson Xperia X10, valamint a SonyEricsson Vivaz. Remélhetõleg a sikert továbbviszik majd a SonyEricsson Xperia X10 Mini és a SonyEricsson Xperia X10 Mini Pro modellek is.


