
A Revolut, amely világszerte több mint 50 millió ügyféllel és Magyarországon több mint 1,5 millió felhasználóval rendelkezik, bejelentette új biztonsági funkcióját, az Alkalmazáson belüli hívásokat.
Az új megoldás célja, hogy segítse az ügyfeleket a személyazonosság-lopáson alapuló csalások felismerésében, miközben biztonságosabb és megbízhatóbb kapcsolatot kínál az ügyfélszolgálattal.
A személyazonosság-lopásos csalások lényege, hogy a bűnözők banknak, hatóságnak vagy más megbízható személynek adják ki magukat, és így próbálnak pénzt kicsalni vagy érzékeny adatokat megszerezni áldozataiktól. Bár a Revolut ügyfeleit érintő ilyen csalások száma alacsony szinten maradt az elmúlt két évben, a vállalat továbbra is kiemelt figyelmet fordít az ügyfélbiztonság növelésére.
Az Alkalmazáson belüli hívások segítségével az ügyfelek kizárólag a Revolut alkalmazásán keresztül léphetnek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így biztosak lehetnek abban, hogy nem csaló hívja őket. A funkciót hónapokon át tesztelték, hogy garantálják a teljes biztonságot és megbízhatóságot.
Woody Malouf, a Revolut pénzügyi bűnözéssel foglalkozó vezetője elmondta:
„A személyazonosság-lopásos csalások súlyos kockázatot jelentenek. Az ilyen esetek megelőzésének kulcsa, hogy időben megszakítsuk a csalási folyamatot. Az Alkalmazáson belüli hívásokkal garantálni tudjuk, hogy ügyfeleink kizárólag valódi Revolut ügyfélszolgálati munkatárssal lépnek kapcsolatba. Ha valaki váratlan hívást kap a Revolut nevében, fontos, hogy azonnal bontsa a vonalat, és az alkalmazáson keresztül ellenőrizze a hívás hitelességét.”
A Revolut azt javasolja, hogy az ügyfelek továbbra is használják az alkalmazás chat funkcióját, amely a leggyorsabb és legbiztonságosabb módja az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételnek. Az Alkalmazáson belüli hívások funkció hamarosan a Revolut Business ügyfelei számára is elérhetővé válik.
Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!