Speciális design-készülék, kedvezõ tarifa és a Red Bull Világa egy csomagban.
Tok kell a mobilodhoz? Nézd meg itt!
A Telenor és az energiaital kategóriát megteremtõ Red Bull júliusban közösen vezeti be Magyarországon a Red Bull MOBILE-t. Az induló ajánlat 3 készüléktípust - például az RBM2 különleges fejlesztésû Android készüléket - továbbá olyan tarifacsomagokat tartalmaz, amellyekkel az ügyfelek exkluzív hozzáférést kapnak a Red Bull Világában szereplõ kulturális és sport témájú tartalmakhoz. A Red Bull MOBILE július 6-tól országszerte 100 kiemelt Telenor üzletben lesz megvásárolható, illetve a Telenor további 120 üzletében is megrendelhetõ.
Az energiaital kategóriáját 23 évvel ezelõtt megteremtõ Red Bull 1992-ben jelent meg a magyar piacon - Ausztrián kívül elsõként itt vezette be az energiaital márkát. A cég innovatív és egyedi marketing-tevékenységeirõl híres, és a Telenorral kialakított partnerkapcsolat révén most a magyar távközlési piacnak igyekszik szárnyakat adni.

Az ügyfelek kedvezõ havidíjas tarifacsomagokból és könnyen használható érintõképernyõs készülékek közül, beleértve a Red Bull által tervezett RBM2 mobiltelefont, választhatnak, amellyel könnyen elérhetik a Red Bull Világában megjelenõ összes sport és kulturális témájú prémium tartalmat. Az interaktív funkciók és az adatcsomag révén az izgalmas hírek, képek és videótartalmak megosztása egyetlen kattintással lehetséges.
Budapest az egyetlen város a világon, amely a Red Bull két legismertebb versenysorozatának is otthont ad: a Red Bull Air Race Világbajnokságnak és a Formai-1 Magyar Nagydíjnak. A Red Bull MOBILE elõfizetõi ezentúl nem csupán az említett versenyekhez, de számos egyéb helyi és nemzetközi ’red bullos’ eseményhez kaphatnak majd exkluzív hozzáférést.

A két cég összefogása kapcsán Anders Jensen, a Telenor Magyarország vezérigazgatója elmondta:
„Kizárólag a Telenorral élvezhetõ a Red Bull MOBILE életstílus, amellyel exkluzív módon érhetõ el a világ minden részébõl érkezõ mobiltartalmakat megjelenítõ Red Bull Világa. Tudjuk, hogy az ügyfelek mobiljukon keresztül akarják saját stílusukat és az életrõl alkotott elképzeléseiket kifejezni, és a Telenornál kapható Red Bull MOBILE igazán különlegessé teszi tulajdonosát.
A Telenor célja a magyar piac élénkítése. Vásárlóinktól tudjuk, hogy az egysíkú márkák ’egy kaptafára készült’ ajánlatai már elavultnak számítanak. Több márkát összefogó stratégiánkban most a Red Bull MOBILE is megjelenik, így ügyfeleinknek a saját életstílusuknak és igényeiknek legjobban megfelelõ csomagok, márkák és technológiák páratlan választékát kínáljuk.”
A Telenor várakozása szerint e stratégiai együttmûködéssel tovább növelheti ügyfélbázisát. A Red Bull MOBILE 2008 és 2009 óta nagy sikernek örvend az osztrák és a svájci vásárlók körében.


