A T-Mobile bemutatta legújabb játékát, amely abszolút interaktív.
Szilikontok, üvegfólia? Itt megtalálod!
A T-Mobile bemutatta legújabb játékát, amely abszolút interaktív. A reklám alapjául a T-Mobile RelaxNet mobilnet csomagjainak népszerûsítése szolgál, ugyanis azokra 50 százalékos kedezményt biztosít. A teljes reklám két részbõl áll, az egyik a kiterjesztett valóság, avagy Augmented Reality, ahol is egy otthon nyomtatott marker és a webkameránk segítségével próbálhatunk egy strandlabdát minél tovább pörgetni a virtuális ujjunkon.
A második rész az úgynevezett történetválasztós videó, amely a YouTube segítségével használható és mindenki a saját döntése szerint variálhatja az alaptörténetet. Mindkét reklám megdolgozza a fantáziát vagy az ügyességet, tehát igazi élményekkel gazdagodhat, aki kipróbálja.
Ha nagyon valakinek bejön a reklámok zenéje, az le is töltheti azt teljes változatban, a számot Zságer Balázs és Ligeti György készítette.


