Hogyan változtatják meg a VOIP szolgáltatások a cégek életét és telefonszámláját?

2022.01.11| (x)
Címkék:

VOIP


A VOIP rendszer lehetővé teszi, hogy akár interneten keresztül is lehessen telefonálni.

Már 2022-et írunk és még mindig vannak olyanok, akik nincsenek tisztában azzal, hogy mi is az a VOIP rendszer. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi, hogy akár internete keresztül is lehessen telefonálni, amihez csak egy előfizetésre van szükség, aminek nincsen havidíja.

De vajon hogyan változtatja meg mindez a cégek életét és azok telefonszámláját? Cikkünkben részletesen bemutatjuk, hogy mi is az a VOIP és milyen előnyei vannak!

A VOIP-ról röviden

Manapság már az internetes telefonálás a számítógépek nélkül is elérhető szolgáltatás. A VOIP telefonokkal, más néven az analóg eszközökkel is nagyon könnyen, bárki számára elérhetővé válik a jól bejáratott telefonálás. Mivel már mindenki számárra elérhető a nagy sávszélességű internet, illetve a WiFi, így ehhez csatlakozva könnyedén elérhetővé válik ez a szolgáltatás.

A VOIP szolgáltatások

A VOIP szolgáltatások tehát nagyban meghatározzák a cégek életét. A Daktela alapvető funkciói például a modern hang megoldás, amely teljesen digitalizált, biztonságos, és nem utolsó sorban sokkal olcsóbb megoldást kínál a telefonos megoldásokkal szemben. Emellett a Webcare számlázó alkalmazás lehetővé teszi, hogy valós időben lehessen megtekinteni a híváslistát és a tranzakciókat. Maga a rendszer egy védett webes felületen keresztül érhető el a cégek számára. Ne feledkezzünk meg a csalás ellene rendszerről sem, amelyet folyamatosan frissítenek annak érdekében, hogy minden biztonságosan menjen. Nagy előnye, hogy a telefonszámokat rendkívül egyszerűen és gyorsan lehet szinkronizálni, így bármikor elérhetjük őket, amikor azokra szükség van.

Előnyök, amelyeket a VOIP nyújtani tud a cégek számára

Az első és legfontosabb, hogy a hívások ingyenesek, így nem kell milliókat fizetni még egy konferenciahívást követően sem. Havonta elérhető akár 80%-os költségcsökkentés is, legalábbis a hagyományos rendszerhez képest. A percdíjak minden időszakban megegyeznek, nincsen csúcsidő, nincsenek felárak. Emellett nincs havidíj sem, ami további vonzóerő lehet egy cég számára.

A VOIP-hoz nem kell telefonvonal, ráadásul 55 hazai körzetszámból választható ki az a szám, amelyre éppen aktuálisan szükség van. A helyi és a távolsági hívások között sincsenek különbségek, ugyanannyiba kerül bárhová telefonálni. Emellett pedig ne feledkezzünk meg a plusz szolgáltatásokról sem, mint a hangposta, az online számla, illetve a Call Center, amely bármikor a rendelkezésre áll.

 

Hogyan változtatják meg a VOIP szolgáltatások a cégek életét és telefonszámláját?

Forrás: Pixabay

További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide! További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

Kinek ajánlott ez a rendszer?

Természetesen a szolgáltatás bárki számára elérhető, akár magánszemélyként is. Ehhez csak egy számítógépre letölthető szoftverre van szükség, magának a rendszernek a kialakítása pedig költségmentes. Sokkal többet nyerhetnek vele azonban a kisebb és nagyobb forgalommal rendelkező intézmények és cégek. Előbbiek esetében, ahol szükség van a folyamatos elérhetőségre, illetve esetenként hívásokat is kell indítani, azonban a számla nagyobbik részét a havidíj teszi ki, abban az esetben sokkal jobb megoldás ez a szolgáltatás. Nincs többé havidíj, csak annyi időt kell fizetni, amennyit valójában telefonálással töltött az adott cég.

Jó megoldás továbbá egy olyan telephelyen, ahol több fővonallal is rendelkeznek. Előnye ebben az esetben, hogy a vezetékes telefonon kívül nincsen előfizetési díj, a hálózaton belüli beszélgetés pedig teljesen ingyenes. Fontos szempont, hogy a meglévő telefonszámok megtarthatóak, ami sokak számára lényeges eleme lehet ennek a változtatásnak.

Mi a helyzet a több előfizetéssel rendelkező vállalatokkal?

A hagyományos analóg és ISDN alközponttal rendelkező, több előfizetéssel, esetleg nagyobb telefonforgalommal rendelkező cégeknek szintén jó megoldás a VOIP. Itt sem lesz előfizetési díj, a hálózaton belül a telefonálás ingyenes, de még az ügyfelek között is kedvezőek lesznek a hívásdíjak. Biztosított lesz a folyamatos üzembiztonság, a telefonálási szokások nagybani változtatása nélkül.

Ahol pedig több telephely is van, esetleg távmunkában végzik el a napi teendőket, a VOIP lehetőséget ad arra, hogy akár otthonról is, ingyenesen beszélgethessenek a dolgozók egymás között. Nincs havidíj, ráadásul a rendszer bevezetése esetében a társalgás korlátlanul végezhető.

Milyen árakkal kalkulálhatunk?

A VOIP tehát azok számára jelent nagyobb előnyt, akik gyakran telefonálnak külföldre, illetve beszélnek egymással körzeten belül. A telefonhívás az interneten keresztül történik, így míg a beföldi vezetékes és mobilos percdíjak viszonylag magasak lesznek, addig a rendszeren keresztüli megoldás jóval kedvezőbb lesz a cég számára.

Ehhez csak egy kliensre van szükség, ami akár a mobiltelefon is lehet. Erre fel kell telepíteni a megfelelő alkalmazást, csatlakozni az internethez és már indítható is a hívás a VOIP szoftverén keresztül. Mivel nincsen havidíj, így kizárólag annyit szükséges fizetni, amennyit valójában telefonálással töltünk.

Ez a megoldás tehát nagyban megváltoztatja a cégek életét, hiszen végre nem kell havidíjas előfizetést fizetni, amelyet aztán ki sem használnak megfelelően. A költségcsökkentés garantált, érdemes tehát elgondolkodni a VOIP szolgáltatáson.

 






Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


KERESÉS
Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


SZAVAZÁS

Ön milyen tarifacsomagot használ?


céges telefont használok
prepaid kártyás tarifát használok
szolgáltatói előfizetéssel rendelkezek
flottás csomagban vagyok



Korábbi szavazások eredményei