Hogyan csökkentette felére a nem fogadott hívások számát a robotvezérlő?

2023.06.26
Címkék:

A nem fogadott hívások problémája azokban az iparágakban a legégetőbb, ahol a vevőszerzés költségei magasak.

Böngésszen tovább legfrissebb híreink között! Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!

Az ingatlanszektorban például az egy hívásra jutó kiadás több ezer forintra tehető. A fejlesztői szektorban viszont nagyon magas az elutasított hívások aránya,  kutatások szerint a teljes telefonos megkeresések 30 százalékát teszik ki.

Hogyan csökkentette felére a nem fogadott hívások számát a robotvezérlő?

Elmeséljük, hogyan csökkentette a felére az elutasított hívások arányát a robotvezérlő bevezetése, anélkül, hogy további call center munkatársakra lett volna szükség. 

KOMPaaS ügyfél jelemzői

Ügyfelünk egy ingatlanfejlesztő cég, ahol a hívások átlagosan 25%-a elveszik. Ezt a helyzetet belsőleg elemeztük, és megállapítottuk, hogy a leggyakoribb ok az operátor figyelmetlensége. Ez azt jelenti, hogy más hívásokkal vannak elfoglalva, és elfelejtik visszahívni a nem fogadott hívásokat. Az olyan tényezők, mint a rossz időpontban történő visszahívás vagy az ügyféllel való kevesebb kapcsolatfelvételi kísérlet szintén negatív hatással voltak.

 A vállalat ezért úgy döntött, hogy megbíz minket azzal, hogy hatékonyabbá tegyük a visszahívás-ellenőrző rendszerét, és különböző forgatókönyveket állítsunk fel a nem fogadott hívások kezelésére.

Megoldás keresése

Javasoltuk, hogy az ügyfél telephelyén telepítsük a virtuális alközpont robotvezérlő funkcióját, és a következő feltételek szerint állítsunk fel egy automatikus hívásátirányító rendszert: 

  • Ha egy nem fogadott hívás 30 percig nem kerül megválaszolásra, akkor az újrahívási sorba kerül.
  • Ha egy hívást munkaidőn kívül regisztrálnak, akkor a következő munkanapra kerül sorba.
  • A két másodpercnél rövidebb ideig tartó hívásokat a rendszer nem tekinti nem fogadottnak,  nehogy olyan ügyfelet hívjon vissza, aki tévesen tárcsázott. 
  • Ha az ügyfél többször hívja válasz nélkül, a robot nem teszi fel a számot újra a listára.
  • A visszahívás során az ügyfél várakozási idő 20 másodperc, hogy ne tűnjön túlságosan tolakodónak
  • Az ügyfél újbóli visszahívására tett kísérletek közötti időköz 20 perc, a próbálkozások száma pedig összesen öt.

A megválaszolatlan hívásokra vonatkozó visszahívási szabályokat ezután az első visszahívási sorban állították be, hogy elkerüljék az olyan ügyfelek elvesztését, akiket nem lehet a lehető legrövidebb időn belül elérni. A második visszahívási sorozatban a válaszadási késleltetést megnövelték, a visszahívási intervallumot meghosszabbították, és csökkentették az ügyféllel való kapcsolatfelvételi kísérletek számát. 

Eredmények

 A robotvezérlő funkció az első három hónapban körülbelül felére csökkentette az elveszett hívások arányát. Az operátorok megjegyezték az automatizált visszahívások előnyeit, mondván, hogy nyugodtabbnak és kevésbé idegesnek érzik magukat, amikor nem tudnak elérni egy ügyfelet. A jobb ügyfélkezelésnek köszönhetően a fejlesztő nemcsak a reklámköltés optimalizálása mellett döntött, hanem úgy is, hogy nem tervezi a kapcsolattartó központ bővítését, ami jelentős összeget igényelt volna.

 Így egy olyan összetett és drága piaci szegmensben, mint az ingatlanpiac, az alacsony költségű robotvezérlő megbízható asszisztenssé vált a megkeresések kezelésében.

messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

2024.04.03
| SamMobile
A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

2024.05.03
| PhoneArena
Ismerd meg a legfrissebb Samsung One UI 6.1 frissítés kihívásait és a leállás hátterét a Galaxy S22 készülékeken!
Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

2024.04.15
| PhoneArena
Kíváncsi vagy, hogy az új iPhone 16 Pro miként számol le a lencsefényszórás problémájával? Kattints és fedezd fel a forradalmi kameratechnológiát!
Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

2024.03.21
| Phone Arena
Ha megbízható gyorstöltőt keres telefonjához vagy táblagépéhez, általában az Apple boltban vagy a Samsung üzletben vásárol, ha eredeti tartozékokat szeretne, vagy esetleg viszonteladónál valami márkásat.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos számodra egy telefon kamerájának minősége?


Nem fontos, ritkán használom a kamerát.
Alapvetően fontos, de nem vagyok profi fotós.
Nagyon fontos, gyakran fotózok és videózok.
Profi fotós vagyok, tehát a legjobb minőség számít.



Korábbi szavazások eredményei