Google hirdetéstípusok 2024-ben

2024.03.22
Címkék:

A Google hirdetések (Google Ads) ma a világ egyik legtöbbet használt online hirdetési platformja, melyet a legtöbb vállalkozásnak érdemes használnia.

Böngésszen tovább legfrissebb híreink között! Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!

Ebben a cikkben megnézzük, milyen lehetőségeket tartogat számunkra ez a felület, és hogy mire és miként érdemes használni.

 

A Google hirdetések jelentősége az online marketingben

 

Egy jól elkészített és beállított Google hirdetés képes elérni a világ legnépszerűbb keresőmotorján (Google) keresztül az internetezők jelentős részét. Olyan célzott hirdetéseket tesz lehetővé, melyek harmonizálnak a felhasználók kereséseivel, így nagyobb a valószínűsége annak, hogy érdeklődnek a termékünk vagy szolgáltatásunk iránt.

 

Költséghatékony megoldás, mivel nem a megjelenítések, hanem a valódi hirdetésre való kattintások után kell csak fizetni. Ez a pay-per-click (PPC) modell.

 

Azért is van nagy jelentősége, mert kiváló analitikai eszközökkel rendelkezik, melyek hatalmas segítséget jelentenek a hirdetések eredményességének kiértékelésekor és azok optimalizálásakor.

Google hirdetéstípusok 2024-ben

A Google hirdetési kampányok fő típusai

 

  1. Keresőhálózati kampányok: ez a Google találati listáján történő megjelenést takarja.
  2. Display hálózati kampány: A csatlakozott több millió weboldalon, videóban és alkalmazásoknak jeleníthető meg. Mindenhol, ami része a Google Display Hálózatnak.
  3. Shopping hirdetés: A Google találati lista tetején kerülnek elhelyezésre a releváns termékek, képpel, névvel, árral.
  4. Videó kampányok: Videó formátumú hirdetés, mely a YouTube-on és a display hálózat weboldalain is megjelenhet.
  5. App kampány: Alkalmazások népszerűsítésére szolgál a Google keresés hálózatán, a Play Áruházban és a YouTube-on.
  6. Discovery kampány: A Gmail-ben, a Google Discover szolgáltatásban és a YouTube kezdőlapján tudunk vele hirdetni.

 

Hirdetéstípusok

 

  1. Keresési hirdetések: Hatékony megoldás, mely a felhasználók keresési eredményei között jeleníti meg az ajánlatunkat. Ott, ahol, és annak, akiknek kell.
  2. Display hirdetések: Böngészés és app használat közben is számos formátumban láthatóak lehetünk. Így mindig ott érhetjük el a potenciális vásárlóinkat, ahol az idejüket töltik.
  3. Videós hirdetések: Megragadhatjuk a figyelmet, köszönhetően a hangos videós formátumnak. Böngészés, app használat és videós tartalmak fogyasztása közben is szem elé kerülhetünk általuk.
  4. App hirdetések: Növelhetjük az alkalmazásunk letöltéseit és népszerűségét azáltal, hogy célzottan jelennek meg a Google Play Áruházban és az applikációkban.

 

A Google hirdetések előnyei és hátrányai

 

Minden fent felsorolt formátum lehetőséget jelent számunkra, hogy pontosan azoknak jelenítsük meg a hirdetéseinket, akik valóban potenciális ügyfeleink lehetnek. Emellett az analitikai eszközök segítségével könnyen mérhető a hatékonyság, az eredményesség. A számos formátum pedig szabadjára engedi a kreativitásunkat.

 

Számolnunk kell ugyanakkor az adblockerek elterjedésével, az egyre növekvő hirdetési költségekkel, és persze a tartalmak előállítási, beállítási és optimalizálási idejével is.

messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

2025.11.14
| SamMobile
A 10x optikai zoommal felszerelt Galaxy S23 Ultra egyedi hardveres előnyeit a Samsung azóta sem tudta teljesen pótolni, pedig ez volt az a funkció, ami valóban különlegessé tette az Ultrát.
7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

2025.10.29
| Phone Arena
A Samsung hamarosan bemutatja legújabb csúcskészülékét, a Galaxy S26 Ultra modellt, amely már most hatalmas izgalmat váltott ki a technológiai világban.
Samsung Galaxy Trifold – Három akkumulátor a forradalmi hajlítható telefonban

Samsung Galaxy Trifold – Három akkumulátor a forradalmi hajlítható telefonban

2025.10.10
| Android Central
Egy frissen kiszivárgott kép és szabadalmi dokumentum alapján úgy tűnik, hogy a Samsung egészen újszerű technikai megoldással készül a közelgő Galaxy Trifold modellhez.
Színváltó iPhone botrány: az iPhone 17 Pro Cosmic Orange-ból Rose Goldra változik

Színváltó iPhone botrány: az iPhone 17 Pro Cosmic Orange-ból Rose Goldra változik

2025.10.20
| Phone Arena
Neked is színváltós lett a narancs iPhone 17 Pro-d? Úgy tűnik, újabb „gate” botrány rázta meg az Apple-t – ezúttal a „#colorgate” néven elhíresült jelenség, amely az iPhone 17 Pro és Pro Max modelleket érinti.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Milyen telefontokkal védi telefonját?


nem használok tokot
a lehető legolcsóbbat veszem
designos tokot használok
a legnagyobb védelmet nyújtó tokot veszem



Korábbi szavazások eredményei