A világhírû finn Nokia egyre veszít népszerûségébõl, a márkák világranglistáján az ötödik helyrõl a nyolcadikra csúszott, miután 15 százalékot vesztett értékébõl.
A világhírû finn Nokia egyre veszít népszerûségébõl, a márkák világranglistáján az ötödik helyrõl a nyolcadikra csúszott, miután 15 százalékot vesztett értékébõl. A Nokia Conversations oldalán olvasható, hogy a gyártó a top 10 legfontosabb márkák egyike. A hír igaz, ám jelenleg nyolcadikok a sorban, míg 2009 novemberében még az ötödik helyet birtokolták. Ez azt jelenti, hogy a márka értéke egy év alatt mintegy 15 százalékot esett a felhasználók szemében. A top 10-ben mindössze egyetlen másik cég könyvelhetett el értékveszteséget, a General Electric, mintegy 10 százalékot.

Valaminek történnie kell, ezt érzik is a vállalatnál, nem véletlenül ment el, küldték el a cég közel húsz éve oszlopos tagjait, vezetõit, hátha a vérfrissítés hoz nyereséget a cégnek, Stephen Elop például ma kezdett hivatalosan a Nokiánál, ezzel 140 év óta az õ elsõ olyan vezetõ beosztású személy, aki nem finn származású. Vele együtt Peter Skillman is csatlakozik a csapathoz, õ a Palm webOS fejlesztésénél volt jelen, majd a HP-hez került, azonban most mégis a Nokiát erõsíti a MeeGo felhasználói élmény csapatánál. Kíváncsian várjuk, vajon beváltják-e a hozzájuk fûzött reményeket.
Kiegészítők a telefonodhoz – kattints!


