Az Instagram minden felhasználó számára elérhetővé teszi a termékcímkézést.
A mai naptól kezdve az Egyesült Államokban minden Instagram-felhasználó elkezdheti a márkák termékeinek megjelölését a bejegyzéseiben. Korábban ez csak az alkotói vagy üzleti fiókok számára volt elérhető. A következő néhány hónap során a funkciót mindenki számára bevezetik.
Az elmúlt években az Instagram fokozatosan eltolódott a termékek eladása felé közvetlenül az alkalmazáson belül, és a legújabb frissítéssel még inkább lehetővé válhat, hogy a felhasználók könnyebben beazonosíthassák a fotókon és videós posztokban, valamint a történetekben megjelenő termékeket. Az alkalmazás azt tervezi, hogy idővel a Reels is bekerül a kínálatba.
Egy termék megjelöléséhez először a termék márkáját kell megjelölni. Miután létrehozta a posztot és elvégezte a szükséges beállításokat, jelölje meg a márkát a "Tag people" (Emberek megjelölése) opcióval. Ezután meg kell jelennie a "termékek megjelölése" lehetőségnek. Innen koppints a képen lévő termékre, és válassz ki egy terméket a márka terméklistájából. Mások rákoppinthatnak a termékre, és egy nyomon követhető linken keresztül vagy közvetlenül az alkalmazásból megvásárolhatják azt.
A vállalkozások láthatják majd, hogy a termékeik címkékkel vannak ellátva, és kiválaszthatják, hogy ezek a címkék megjelenjenek-e a "címkézett lapon".
Olvasson tovább a legfrissebb híreink között!