Átalakul a Sony Ericsson!

2009.09.03
Címkék:

A Sony Ericsson ma jelentette be üzleti átalakulásának újabb állomását. 

 

A Sony Ericsson ma jelentette be üzleti átalakulásának újabb állomását. A vállalat a vizuális megjelenés, valamint a márka értékeinek továbbfejlesztésével megteremti a Communication Entertainment (Szórakoztató Kommunikáció) márkát. A vállalat emellett megerõsítette, hogy átveszi a Sony új ’make.believe’ márkaüzenetét a fogyasztói kommunikáció minden vonatkozásában, megerõsítve a Sony vállalattal való együttmûködését és szórakoztatás iránti elkötelezettségét.

 

Átalakul a Sony Ericsson!

„A kommunikáció és a szórakoztatás összekapcsolása már a vegyesvállalat alapításának idején is a Sony Ericsson célkitûzése volt. A ’make.believe’ szlogen összekapcsolja a Sony Ericssont a Sony Group vállalataival, és utal a kommunikáció és a szórakoztatás összetartozására. Márkánk átalakításával és a ‘make.belive’ átvételével a fogyasztók figyelmét még inkább szórakoztatási ajánlatainkra kívánjuk irányítani” – mondta Cathy Davies, a Sony Ericsson globális márkastratégiájáért felelõs igazgatója.

További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide! További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

Átalakul a Sony Ericsson! 

 

A Sony Ericsson világszerte ismert ’liquid identity’ logóját hét új színvariációval és az új ’liquid energy’ áramlattal bõvíti, amely játékosabbá és vonzóbbá teszi a megjelenést a digitális porondon. A vállalat nyitottabb és érdeklõdõbb lesz, még inkább bevonja a fogyasztókat, nagyobb hangsúlyt fektetve a digitális és közösségi médiacsatornákra.

Idén õsszel stratégiai marketingkampányok sorozata vezeti be a Sony Ericsson új vizuális arculatát és a ’make.believe’ szlogent. Ennek része az új Satio, Aino és Yari telefonokhoz készült ’spark something’ vírusmarketing-kampány, illetve egy globális aktivizáló kampány, mellyel a Sony Ericsson – a 2010-es FIFA Világbajnokság fõ telefonszponzoraként – a futballrajongók figyelmét kívánja megragadni világszerte.



A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



iPhone 16-ot akarsz venni? Nézd meg itt, hogy fog kinézni!

iPhone 16-ot akarsz venni? Nézd meg itt, hogy fog kinézni!

2024.08.15
| Android Authority
A legfrissebb Apple iPhone 16 fotószivárgás leleplezte a valószínűleg végleges dizájnt és egy szokatlan hátlapi megoldást is egyben.
Nagy iPhone 16 szivárgás: specifikációk, árak és promóciós képek

Nagy iPhone 16 szivárgás: specifikációk, árak és promóciós képek

2024.08.22
| Android Headlines
Fontos információk szivárogtak ki az iPhone 16 sorozatról, beleértve a specifikációkat, az amerikai árakat és promóciós képeket.
Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

2024.09.10
| Phone Arena
Az Apple a szeptember 9-i Glowtime eseményen hivatalosan bejelentette, hogy az iOS 18 frissítés szeptember 16-án érkezik a támogatott iPhone készülékekre. Ugyanezen a napon lesz elérhető az iPadOS 18 frissítés is.
Ezért fogod megvenni az iPhone 16-ot

Ezért fogod megvenni az iPhone 16-ot

2024.09.04
| 9to5mac
Az új iPhone 16 bemutatója előtt a CIRP egy friss tanulmányt tett közzé, amely rávilágít arra, hogy az iPhone-vásárlók többsége nem az új funkciók miatt frissít.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Fontos-e Önnek, hogy a mobilja fenntartható forrásból származzon?


Igen, nagyon fontos
Fontos, de nem elsődleges szempont
Nem különösebben érdekel
Egyáltalán nem fontos



Korábbi szavazások eredményei