Átalakul a Sony Ericsson!

2009.09.03
Címkék:

A Sony Ericsson ma jelentette be üzleti átalakulásának újabb állomását. 

 

A Sony Ericsson ma jelentette be üzleti átalakulásának újabb állomását. A vállalat a vizuális megjelenés, valamint a márka értékeinek továbbfejlesztésével megteremti a Communication Entertainment (Szórakoztató Kommunikáció) márkát. A vállalat emellett megerõsítette, hogy átveszi a Sony új ’make.believe’ márkaüzenetét a fogyasztói kommunikáció minden vonatkozásában, megerõsítve a Sony vállalattal való együttmûködését és szórakoztatás iránti elkötelezettségét.

 

Átalakul a Sony Ericsson!

„A kommunikáció és a szórakoztatás összekapcsolása már a vegyesvállalat alapításának idején is a Sony Ericsson célkitûzése volt. A ’make.believe’ szlogen összekapcsolja a Sony Ericssont a Sony Group vállalataival, és utal a kommunikáció és a szórakoztatás összetartozására. Márkánk átalakításával és a ‘make.belive’ átvételével a fogyasztók figyelmét még inkább szórakoztatási ajánlatainkra kívánjuk irányítani” – mondta Cathy Davies, a Sony Ericsson globális márkastratégiájáért felelõs igazgatója.

További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide! További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

Átalakul a Sony Ericsson! 

 

A Sony Ericsson világszerte ismert ’liquid identity’ logóját hét új színvariációval és az új ’liquid energy’ áramlattal bõvíti, amely játékosabbá és vonzóbbá teszi a megjelenést a digitális porondon. A vállalat nyitottabb és érdeklõdõbb lesz, még inkább bevonja a fogyasztókat, nagyobb hangsúlyt fektetve a digitális és közösségi médiacsatornákra.

Idén õsszel stratégiai marketingkampányok sorozata vezeti be a Sony Ericsson új vizuális arculatát és a ’make.believe’ szlogent. Ennek része az új Satio, Aino és Yari telefonokhoz készült ’spark something’ vírusmarketing-kampány, illetve egy globális aktivizáló kampány, mellyel a Sony Ericsson – a 2010-es FIFA Világbajnokság fõ telefonszponzoraként – a futballrajongók figyelmét kívánja megragadni világszerte.



A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

2024.04.03
| SamMobile
A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

2024.04.15
| PhoneArena
Kíváncsi vagy, hogy az új iPhone 16 Pro miként számol le a lencsefényszórás problémájával? Kattints és fedezd fel a forradalmi kameratechnológiát!
Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

2024.05.03
| PhoneArena
Ismerd meg a legfrissebb Samsung One UI 6.1 frissítés kihívásait és a leállás hátterét a Galaxy S22 készülékeken!
Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

2024.03.21
| Phone Arena
Ha megbízható gyorstöltőt keres telefonjához vagy táblagépéhez, általában az Apple boltban vagy a Samsung üzletben vásárol, ha eredeti tartozékokat szeretne, vagy esetleg viszonteladónál valami márkásat.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos számodra egy telefon kamerájának minősége?


Nem fontos, ritkán használom a kamerát.
Alapvetően fontos, de nem vagyok profi fotós.
Nagyon fontos, gyakran fotózok és videózok.
Profi fotós vagyok, tehát a legjobb minőség számít.



Korábbi szavazások eredményei