A Samsung eldönthetné, gyári hiba-e a csíkos kijelző vagy sem

2023.07.18| SamMobile

Számos olyan esetet láttunk, amikor a Galaxy telefonokat képernyővel kapcsolatos problémák érintették.

Szinte minden érintett telefon Super AMOLED képernyővel rendelkezik, és zöld vagy rózsaszín vonalak jelennek meg rajtuk külső behatás nélkül. A Samsung nemrégiben ingyenes javítási szabályzatot jelentett be a probléma által érintett, garancián túli Galaxy Note 20 és Galaxy S20 sorozatú telefonokhoz. A képernyővel kapcsolatos problémák azonban nem csak ezeket az eszközöket érintik.

Egy indiai Galaxy Z Flip4 felhasználó azt állítja, hogy a telefon képernyője a vásárlást követő öt hónapon belül meghibásodott. Az összehajtható képernyő bal felső részén zöld vonal található. A felhasználó azt állítja, hogy a telefon nem sérült meg, és a zöld vonal a semmiből jelent meg. Ez hardverproblémának tűnik.

A Samsung eldönthetné, gyári hiba-e a csíkos kijelző vagy sem

Amikor a felhasználó felvette a kapcsolatot a szervizközponttal, az aftersales vezetők közölték a Galaxy Z Flip4 felhasználójával, hogy a képernyőre nem vonatkozik a garancia. Mindannyian tudjuk azonban, hogy a képernyőre vonatkozik a garancia.

A központ állítólag megtagadta a felhasználó ingyenes szolgáltatását az érintett Galaxy Z Flip4 képernyő cseréjéhez. Amikor a felhasználó megpróbálta felvenni a kapcsolatot a Samsunggal a Twitteren keresztül, nem kapott választ a cég közösségi média csapatától. 

A Samsungnak egyértelműen kommunikálnia kell az értékesítés utáni szervizhálózatával a zöld/rózsaszín vonalakkal érintett képernyők szervizelését. Ki kell terjesztenie az ingyenes szolgáltatási stratégiát a Galaxy S21, Galaxy S22 és Galaxy Z sorozatú telefonokra is.

A Samsung eldönthetné, gyári hiba-e a csíkos kijelző vagy sem

Ha a Samsung nem cseréli ki az érintett Galaxy telefonok képernyőjét, az nagyon tönkreteheti nehezen megszerzett hírnevét, különösen azon felhasználók körében, akik hűséges rajongói voltak, és sok pénzt költöttek olyan csúcskategóriás telefonok vásárlására, mint a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy S22 Ultra. 

A közelmúltban a vállalat ingyenesen kicserélte egy érintett Galaxy S22 Ultra képernyőjét, annak ellenére, hogy már lejárt a garanciája, ezért reméljük, hogy ugyanezt fogja tenni más érintett eszközök esetében is.

 

További friss Telefongurus hírek erre! További friss Telefongurus hírek erre!

A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

2024.04.03
| SamMobile
A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

2024.04.15
| PhoneArena
Kíváncsi vagy, hogy az új iPhone 16 Pro miként számol le a lencsefényszórás problémájával? Kattints és fedezd fel a forradalmi kameratechnológiát!
Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

2024.03.21
| Phone Arena
Ha megbízható gyorstöltőt keres telefonjához vagy táblagépéhez, általában az Apple boltban vagy a Samsung üzletben vásárol, ha eredeti tartozékokat szeretne, vagy esetleg viszonteladónál valami márkásat.
A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

2024.03.21
| SamMobile
A Samsung új Galaxy A55 számos fejlesztést hoz a Galaxy A54-hez képest, de a hivatalos adatlapokat nézve azt gondolhatnánk, hogy a kijelző nem tartozik ezek közé.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos számodra egy telefon kamerájának minősége?


Nem fontos, ritkán használom a kamerát.
Alapvetően fontos, de nem vagyok profi fotós.
Nagyon fontos, gyakran fotózok és videózok.
Profi fotós vagyok, tehát a legjobb minőség számít.



Korábbi szavazások eredményei