A fiatalok mobilmárkája, a djuice lett a legnagyobb hazai hallgatói fesztivál, az EFOTT fõtámogatója.
Telefonguru Shop – nézd meg az ajánlatokat!
A fiatalok mobilmárkája, a djuice lett a legnagyobb hazai hallgatói fesztivál, az EFOTT fõtámogatója. A három évre szóló stratégiai megállapodás létrejötte a két csapat közötti hasonló értékszemléletnek is köszönhetõ: a djuice-hoz hasonlóan már az EFOTT szervezõi is azért dolgoznak, hogy egész éves élményeket, és bemutatkozási lehetõséget biztosítsanak a fiatalok számára.
A djuice és az EFOTT a tavalyi sikeres együttmûködés folytatásaként 3 éves megállapodást kötött, azaz 2011-ben, 2012-ben és 2013-ban is a djuice lesz a legrégebbi kulturális és könnyûzenei fesztivál fõtámogatója. A fesztiválszervezõ csapat egy újszerû koncepcióhoz kereste partnerét, melynek értelmében bár a fesztivál 5 napja lesz az EFOTT életérzés csúcspontja, de a fiatalok bevonását szolgáló kezdeményezések az év fennmaradó részében sem szünetelnek majd. A djuice tevékenységének egyik központi eleme a fesztivál törekvéseivel összhangban a tehetséges fiatalok felkutatása, kulturális programok és emlékezetes bulik szervezése. Mivel e két elképzelés számos ponton találkozik, a következõ három évben a djuice és az EFOTT összefog céljaik megvalósulása érdekében.

Az új együttmûködés elsõ lépéseként április elejétõl az EFOTT egyetemi roadshow-n az egészséges életmód jegyében, izzasztó sportos játékokkal (pl. porszívófoci) repülhettek vissza gyermekkorukba a fiatalok. Ugyanitt a lelkes diákok komoly felnõttek felelõsségtudatával ülhettek be a helyszíni véradó állomás kabinjába, természetesen értékes myLife pontokért. Az EFOTT roadshow a legnagyobb egyetemi városok érintésével halad, május 7-én, Pécsett már EFOTT-váró hangulatban zárul.
Dajka Zoltán, az EFOTT fõszervezõje a djuice-szal való megállapodással kapcsolatban elmondta: „Nagy öröm a számunkra, hogy a fesztivál nem csak a fiatalok körében válik évrõl-évre népszerûbbé, hanem a telekommunikációs támogatók részérõl is óriási érdeklõdés kíséri, ami komoly elismerés a szervezõ EFOTT Menedzsment csapat munkájának. A hároméves együttmûködésben a djuice-szal találtunk olyan közös értékszemléletet, amely számunkra is garantálja, hogy a fõtámogató is teljes erõbedobással a közös célok elérésén dolgozik.”
„A djuice és az EFOTT szervezõcsapat gondolkodásában azonos, hogy mindkét fél a fiatalok számára könnyebben elérhetõ, magas színvonalú élmények és szolgáltatások létrehozásán dolgozik. Ennek megfelelõen nem csupán anyagi fõtámogatóként, hanem a kezdeményezések aktív részeseként fogunk közremûködni a legnagyobb hazai hallgatói fesztivál sikeres megvalósításában a következõ három évben. Diákként mi magunk is több EFOTT fesztiválon vettünk részt, nagy örömünkre szolgál, hogy most munkánkkal a mobilkommunikáció széleskörû terjesztésén túl a fiatalok tartalmasabb, kellemesebb idõtöltésén dolgozhatunk, és a számunkra kiemelten fontos tehetséggondozásból is kivehetjük a részünket” – tette hozzá Mondvay Dániel, a djuice kommunikációs menedzsere.
A felsõoktatásban tanuló hallgatatókra szabott djuice intercampus tarifájának elõfizetõi és a djuice myLife tagjai is félárú EFOTT napijegy vásárlási lehetõséggel élhetnek. Az EFOTT részletes programjairól hamarosan bõvebb információk látnak napvilágot. Az már biztos, hogy a 2011-es EFOTT djuice U26 színpadon fiatal, feltörekvõ bandák számára is teret adnak a szervezõk.
Bõvebben, legfrissebben az EFOTT és a djuice Facebook oldalán olvashatnak az érdeklõdõk.

.jpg)