Google Play
,új logó
A Google Play egy kissé felfrissített logót kap fennállásának 10. évfordulója alkalmából.
Az újratervezés a Google Playt összhangba hozza a Google számos szolgáltatásával. A Google Play utoljára 2017-ben kapott friss dizájnt, amikor eltávolították a bevásárlótáska szimbólumot, és csak a lejátszás gomb maradt. Öt év telt el, ami azt jelenti, hogy a szolgáltatás újabb átalakításra vár.
A Google bemutatta a Google Play új megjelenését, bár nincs drasztikus változás a háromszög lejátszás gombon. Az új dizájn a Google Play 10. évfordulójának része, egy évtizede annak, hogy az Android Marketről a jelenlegi nevére cserélték.
"Az évtized lezárásaként egy új logót vezetünk be, amely jobban tükrözi a Google varázsát, és illeszkedik számos hasznos termékünk – Keresés, Asszisztens, Fotók, Gmail és egyebek – által megosztott márkához" – mondta Tian Lim, a vállalat alelnöke.
A vállalatok gyakran változtatják logójukat, hogy egy új jövőképet tükrözzenek, vagy hogy lépést tartsanak a korral, és relevánsak maradjanak. A Google esetében úgy tűnik, hogy a cél az utóbbi felé hajlik.
A Google Play friss festékrétegét nemrégiben észlelték, amikor a felhasználók Google Pay-tranzakciókat hajtottak végre. És ahogy az várható volt, telítettebb színvilágot és lekerekített sarkokat kaptunk. Ez azt jelenti, hogy a kék és zöld színek kevésbé élénkek, mint korábban, ez frissíti az ikon megjelenését, hogy megfeleljen a Google többi alapszolgáltatásának.
Egy másik szembetűnő változás a négy szín által elfoglalt arányosabb terek az előző verzióhoz képest. Eltűnt a kék domináns tere is, így a másik három szín egyenlő teret enged a kitűnéshez.
A legutóbbi váltás két hónappal azután következik be, hogy a Google hatalmas átalakítást vezetett be a Play Áruház asztali verziójában, és a bal oldali oldalsávot egy felső navigációs sávra cserélte.
A 10. éves ünnepség részeként a Google 10-szeres pontot ad a Play Points tagjainak, ha pontjaikat vásárlásra használják fel július 25-től.
Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!