229 tabletet ajándékozott a Vodafone

2016.01.28| Vodafone

A Vodafone Digitális Iskola Program keretében csütörtökön összesen 229 Vodafone Tab Speed LTE táblagép érkezett a nagykátai, tápióbicskei, szentmártonkátai és galgamácsai általános iskolák számára. A következő néhány hét során a vállalat országszerte 20 iskolába juttat majd el 1200 darab táblagépet, díjmentesen biztosítja az eszközök oktatási célú használatához szükséges havi 3 GB adatforgalmi keretet, valamint finanszírozza a gyermekek és az érintett pedagógusok internetbiztonsági oktatását.

A 21. századi iskolákban egyre fontosabb szerephez jutnak az infokommunikációs eszközök, illetve a biztonságos internet használat elsajátítása. Bár mára sok gyermek akár otthon is hozzáfér a világhálóhoz, többségük mégsem képes arra, hogy a tanulás során éljen az internet által biztosított lehetőségekkel. Nehéz ugyanis célirányosan válogatni az elképesztő méretű információhalmazból, s még nehezebb megfelelően rendszerezni az ismereteket.”– mondta Simonné Bozsik Anikó, a szentmártonkátai Székely József Református Általános Iskola igazgatónője. „Hiszek abban, hogy a Program segítségével nem csupán a helyes használatra taníthatjuk meg a gyermekeket, de jelentősen megnő a motiváció is, hiszen digitális eszközökkel a tanulás egyben élménnyé is válik.”- tette hozzá.

„A gyermekek lelkesedése és aktivitása jelentősen nő, ha az órai munka során a tankönyvek és munkafüzetek mellett táblagépeket is használunk. Nem csoda, hisz velünk ellentétben ők már beleszülettek a technológia világába, így magabiztosan mozognak a digitális közegben. Pedagógusi hivatásom eddigi legkomolyabb és egyben legizgalmasabb kihívása a természettudományok hagyományos oktatásának ötvözése a modern eszközök használatával. Köszönjük a Vodafone-nak a lehetőséget, hogy a tabletek segítségével még szélesebb és színesebb tudást biztosíthatunk tanulóink számára!” – mondta Kovács Zsolt, a Galgamácsai Fekete István Általános Iskola igazgatója.

229 tabletet ajándékozott a Vodafone

A Vodafone által elindított, az ország 20 iskolájában mintegy 4700 gyerek oktatását és több mint 500 pedagógus munkáját támogató Vodafone Digitális Iskola Program legfőbb célja a hátrányos helyzetű fiatalok digitális ismereteinek fejlesztése, és a magyarországi oktatás digitális átalakításának ösztönzése. A Program megvalósításában az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI), a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK), a Komplex Instrukciós Programot (KIP) Magyarországon működtető Hejőkeresztúri Iskolásokért Alapítvány, illetve szakmai partnerként az Együttható Egyesület is szerepet vállalt.

A Programban résztvevő iskolák közös jellemzője a rendkívüli nyitottság és a befogadó szellem, így nem véletlen, hogy a tanulók között igen nagy arányban találhatunk hátrányos helyzetű, halmozottan hátrányos helyzetű, illetve sajátos nevelési igényű gyermekeket. A tanulók és a pedagógusok digitális kompetenciáinak fejlesztése mellett az eltérő igényű és eltérő szociális háttérrel rendelkező gyerekek együttnevelése, illetve a tanulmányi eredmények javulása is fontos cél, ebben nyújt segítséget a Stanford Egyetem által kifejlesztett Komplex Instrukciós Program. A Program célja, hogy a tanárok egy olyan, csoportmunka-szervezésen alapuló oktatási módszert sajátítsanak el, amely nem csupán a tudásszint emelkedését, de a folyamatos sikerélményt is biztosítja a gyermekek számára. A KIP módszert jelenleg 12 iskolában – köztük a nagykátai Mátray Gábor Általános Iskolában, a Tápióbicskei Földváry Károly Általános Iskolában, a szentmártonkátai Székely József Református Általános Iskolában illetve a Galgamácsai Fekete István Általános Iskolában is – alkalmazzák, ám a Vodafone Digitális Iskola Program keretében további nyolc magyarországi oktatási intézményben is bevezetésre kerül. A pedagógusok képzését szintén a Vodafone Magyarország Alapítvány finanszírozza.

„Iskolánkba számos hátrányos helyzetű, rossz szociális körülmények között élő, illetve beilleszkedési és tanulási nehézséggel küzdő gyermek jár. Az utóbbi években egyre nehezebbé vált gondoskodni a gyermekek integrációjáról, így a korábbi módszerek már nem voltak célra vezetőek. Rádöbbentünk arra, hogy módszertani megújulásra, és modern eszközökre van szükségünk ahhoz, hogy megvalósíthassuk nevelési-oktatási célkitűzéseinket. Elsősorban ez az oka annak, hogy csatlakoztunk a KIP programhoz, és ezért örülünk, hogy a Vodafone jóvoltából iskolánkban megteremtődtek a minőségi digitális oktatás feltételei. – mondta Juhász Árpádné, a Tápióbicskei Földváry Károly Általános Iskola igazgatónője.

229 tabletet ajándékozott a Vodafone

„Diákjaink nagy részének szociokulturális helyzete nem teszi lehetővé az otthoni tanulást, a tanulási problémával küzdő gyermekek számára pedig egyszerre több oldalról, más-más formában kell eljuttatnunk az információt. A hagyományos osztálymunka minderre sajnos nem alkalmas. Olyan módszert szerettünk volna alkalmazni, amelynek segítségével a diákok a tananyag nagy részét már az iskolában elsajátítják, és ami elősegíti a különböző képességű tanulók együttműködését. A KIP módszer és az iskolánknak adományozott táblagépek mostantól mindezt lehetővé teszik számunkra.” – mondta Kármánné Deák Ágnes, a nagykátai Mátray Gábor Általános Iskola igazgatója.

„Vállalatunk törekszik arra, hogy a Vodafone Digitális Iskola Program segítségével olyan tudást és eszközöket biztosítson, amelyek élménnyé teszik a tanulást. Az anyagi támogatás mellett aktív szerepet vállalunk a Program lebonyolításában is, a kollégáinkból álló Vodafone Önkéntes Közösség munkájának bevonásával. Hiszünk abban, hogy hosszabb távon a kompetenciamérések segítségével egyértelműen láthatóvá válik majd a Program pozitív hatása” – mondta Suba János, a Vodafone Magyarország Vállalati kommunikációs igazgatója.

A nagykátai Mátray Gábor Általános Iskola 367 tanulója nevében Kármánné Deák Ágnes igazgató, a Tápióbicskei Földváry Károly Általános Iskola 224 tanulója nevében Juhász Árpádné igazgató, a szentmártonkátai Székely József Református Általános Iskola 169 tanulója nevében Simonné Bozsik Anikó, míg a Galgamácsai Fekete István Általános Iskola 106 tanulója nevében Kovács Zsolt igazgató vette át a táblagépeket a rendezvényen. Az eseményen a diákok mellett Dorner Gábor, Nagykáta polgármestere, Kanyó Sándor, Tápióbicske polgármestere, Fodor Zoltán, Szentmártonkáta polgármestere, illetve Ecker Tamás, Galgamácsa polgármestere is részt vett.



Olvasson tovább a legfrissebb híreink között! Olvasson tovább a legfrissebb híreink között!

messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

A Samsung Galaxy S23 Ultrával véget ért egy korszak

2024.04.03
| SamMobile
A Samsung Galaxy S23 Ultra talán az utolsó a maga nemében, és egy nem kevesebb, mint kilenc évig tartó korszak végét jelenti. Ha ismeri Samsung történetét, akkor lehet, hogy már összerakta a puzzle darabjait. Természetesen az ívelt kijelzős korszakra gondolunk.
Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

Az iPhone 16 Pro forradalmi újítása...

2024.04.15
| PhoneArena
Kíváncsi vagy, hogy az új iPhone 16 Pro miként számol le a lencsefényszórás problémájával? Kattints és fedezd fel a forradalmi kameratechnológiát!
Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

Brutálisan olcsó lett az IKEA új gyorstöltője

2024.03.21
| Phone Arena
Ha megbízható gyorstöltőt keres telefonjához vagy táblagépéhez, általában az Apple boltban vagy a Samsung üzletben vásárol, ha eredeti tartozékokat szeretne, vagy esetleg viszonteladónál valami márkásat.
A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

A Galaxy A55 kijelzője feltörli a padlót az A54-gyel és az S23 FE-vel

2024.03.21
| SamMobile
A Samsung új Galaxy A55 számos fejlesztést hoz a Galaxy A54-hez képest, de a hivatalos adatlapokat nézve azt gondolhatnánk, hogy a kijelző nem tartozik ezek közé.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos számodra egy telefon kamerájának minősége?


Nem fontos, ritkán használom a kamerát.
Alapvetően fontos, de nem vagyok profi fotós.
Nagyon fontos, gyakran fotózok és videózok.
Profi fotós vagyok, tehát a legjobb minőség számít.



Korábbi szavazások eredményei